  • 11. Data: 2021-02-28 23:28:12
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Zenek Kapelinder w
    news:eae4c2c1-216c-41f0-874c-c584280596d8n@googlegro
    ups.com
    [..................]
    > To taki polecam
    > https://pl.pinterest.com/pin/347129083757111678/
    > Trzy niezależne kanały.

    moze i sprzet ok, sympatycznie prosty, o taki mi chodzi, ale poki co -
    przekierowuje do etsy.com,a tam wymalowane --> Ten produkt został
    wyprzedany.
    jest niby jakas opcja-klik dla zamowien (chyba...) --> Poproś o stworzenie
    produktu na zamówienie
    - ale nie sadze, zebym chcial sie w to bawic.
    w pl chcialbym kupic,raczej prosta metoda, to w koncu nie jest akcelerator
    hadronow.

  • 12. Data: 2021-02-28 23:38:28
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:603c1900$0$513$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > stworzenie produktu na zamówienie
    > - ale nie sadze, zebym chcial sie w to bawic.
    > w pl chcialbym kupic,raczej prosta metoda, to w koncu nie jest

    http://interesno.cc/article/11973/13-tehnicheskih-us
    trojjstv-sovetskih-vremen-kotorye-vyzovut-nostalgiju

    http://fkiev.com/kakoi-sssr-byl-na-samom-dele-44476-
    6/

    https://fishki.net/2080122-jelektrobytovoj-post.html