  • 1. Data: 2021-02-21 19:15:01
    Temat: Re: ścianka działowa
    Od: SYLWESTER BRZEŹNICA <s...@g...com>

    Dobrym materiałem jest płyta MPB osadzona na stelażu. Proste do wykonania i bardzo
    praktyczne. Płyta jest wytrzymała i odporna na zewnętrzne uszkodzenia typu obicia,
    zarysowania, wgniecenia itp. To bardzo przydaje się np w pokoju dzieci lub
    przedpokoju gdzie ciągle coś się dzieje:)

  • 2. Data: 2021-02-21 19:46:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 21.02.2021 o 19:15, SYLWESTER BRZEŹNICA napisał:

    > Dobrym materiałem jest płyta MPB osadzona na stelażu.

    Gówno prawda i wszystkie swe trzecie prawdy ks. Tischnera umieszczane
    nad cytatem możesz sobie w dupę wsadzić i iść pochrumkać ze świniami,
    a nie tu.

    --
    Każdą taką świnię kopnij w ryjo
    i przyprowadź mi ją,

  • 3. Data: 2021-02-23 11:39:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-02-21 o 19:46, collie pisze:

    > Gówno prawda i wszystkie swe trzecie prawdy ks. Tischnera umieszczane
    > nad cytatem możesz sobie w dupę wsadzić i iść pochrumkać ze świniami,
    > a nie tu.

    Spokojnie, nie tak ostro :)

    Może to jakiś nowy, co dopiero odkrył to googlowskie ścierwo czasami
    nazywane bramką do grup dyskusyjnych.
    Zwłaszcza, że odpowiada na post sprzed 14 lat.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2021-02-23 14:10:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 21 lutego 2021 o 19:15:02 UTC+1 SYLWESTER BRZEŹNICA napisał(a):
> [...]
    zarysowania, wgniecenia itp. To bardzo przydaje się np w pokoju dzieci lub
    przedpokoju gdzie ciągle coś się dzieje:)
    Wcale nie takie dobre. Okleina strasznie miękka i z mało trwałym na scieranie
    kolorem. Klejona ta płyta nie wiadomo czym, wiadomo że niezbyt ładnie pachnącym.
    Dźwięk przechodzi przez nią jak przez
    cienką blache. Zawsze zimna w dotyku. Nawet na pile z podcinaczem nie da się uciąc
    żeby się nie wykruszyła. Słaba mechanicznie w masie. W róg wystarczy niezbyt mocna
    uderzyć czy nawet oprzeć i odpada. Strasznie się rysuje, praca przy niej tylko w
    futrzanych rękawiczkach z futerkiem na zewnątrz. Do tego cena jak by płyty były
    robione na księżycu.