  • 1. Data: 2018-08-28 08:50:29
    Temat: Czereśnia dobra odmiana
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jako że moja czereśnia uschła dwa lata temu chcę kupić kolejną
    Tamta miała pyszne dużo owoce ale nazwy odmiany nie pamiętam
    Jaką odmianę możecie polecić?

  • 2. Data: 2018-08-28 09:48:30
    Temat: Re: Czereśnia dobra odmiana
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.08.2018 08:50, Kris pisze:

    > Jaką odmianę możecie polecić?

    Dla Ciebie tylko "Kristin". Chyba nie muszę uzasadniać, dlaczego.
    Czereśniaku.

  • 3. Data: 2018-08-28 10:14:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 sierpnia 2018 09:48:32 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Dla Ciebie tylko "Kristin". Chyba nie muszę uzasadniać, dlaczego.
    > Czereśniaku.

    Mógłbyś uzasadnić dlaczego akurat tą odmianę polecasz?

  • 4. Data: 2018-08-29 07:32:01
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.08.2018 o 08:50, Kris pisze:
    > Jako że moja czereśnia uschła dwa lata temu chcę kupić kolejną
    > Tamta miała pyszne dużo owoce ale nazwy odmiany nie pamiętam
    > Jaką odmianę możecie polecić?
    Sąsiad ma odmianę Sylwia - niskopienna. Bardzo dobre owoce.
    Ja bym radził właśnie niskopienną/karłową. W czasie owocowania drzewko
    nakrywa się siatką, bo bez tego szpaki i gołębie zniszczą wszystko.
    Od szpaków gorsze są gołębie, bo szpak przynajmniej to, co urwie, to
    zeżre, a gołąb 20 owoców zniszczy a jeden zeżre.
    U siebie zlikwidowałem klika lat temu czereśnie, bo były stare (ponad 40
    lat) i chyba w przyszłym roku też taką Sylwię posadzę.
    Jacek