  • 1. Data: 2013-04-26 08:09:21
    Temat: Czy wyeplnic szczeliny w drewnie na zewnatrz?
    Od: "mk" <f...@w...pl>

    Czym najlepiej wypelnic pare szczelin w drewnie tak, aby mozna pozniej
    calosc zamalowac? Rzecz stacjonujaca na zewnatrz. Uszczelniacz dekarski sie
    nada? Myslalem o kicie do parkietow ale to chyba tylko w pomieszczeniach...

    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2013-04-26 10:19:43
    Temat: Re: Czy wyeplnic szczeliny w drewnie na zewnatrz?
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 08:09:21 UTC+2 użytkownik mk napisał:
> [...]
    >
    > nada? Myslalem o kicie do parkietow ale to chyba tylko w pomieszczeniach...

    A nie możesz iść do jakiejś Castoramy i spytać sprzedawcę? Nie dość że podpowie to
    jeszcze wyjdziesz z puszką czegoś co się nadaje.

  • 3. Data: 2013-04-26 10:22:11
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 10:19:43 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    A nie możesz iść do jakiejś Castoramy i spytać sprzedawcę? Nie dość że podpowie to
    jeszcze wyjdziesz z puszką czegoś co się nadaje. Z ciekawości wpisałem w google "
    szpachlówka do drewna", 140 tysięcy podpowiedzi.

  • 4. Data: 2013-04-26 10:32:23
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-04-26 08:09, mk pisze:
> [...]
    > nada? Myslalem o kicie do parkietow ale to chyba tylko w pomieszczeniach...

    Szpachla do drewna.
    Kiedyś się z wikolem drobne trociny mieszało i też było ok.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2013-04-26 11:38:18
    Od: "mk" <f...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    > Szpachla do drewna.
    > Kiedyś się z wikolem drobne trociny mieszało i też było ok.

    Dziękuję.

  • 6. Data: 2013-05-07 14:36:29
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 26.04.2013 08:09, mk wrote:
> [...]
    > nada? Myslalem o kicie do parkietow ale to chyba tylko w pomieszczeniach...

    NIedawno kupilem fajny kit do parkietu soudala. Tez moze sie nadawac.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z