  • 1. Data: 2011-08-16 19:21:24
    Temat: Czym przykleić korek ?
    Od: Dżejm <i...@e...org>

    Witam,

    Chciałbym wyłożyć sobie sufit korkiem w celu wytłumienia przenikających
    dźwięków. Tak wiem, że wiele to nie pomoże. Ale może gdyby zrobić to
    porządnie coś to da.
    W tej sytuacji zastanawiam się czym elastycznym przykleić korek aby zrobić
    dystans do sufitu. Klej który stworzy cienką twardą warstwę odpada bo będzie
    idealnie przenosił drgania. Może jakaś taśma dwustronna piankowa ? Jest tego
    pełno:
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=ta%
    C5%9Bma+dwustronna+piankowa

    Nasuwają mi się dwa:
    Czy to się będzie trzymać ?
    Czy taką taśmę może zaatakować jakaś pleśń czy coś ? Nade mną jest
    oczywiście ogrzewane mieszkanie.

    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2011-08-16 19:25:53
    Temat: Re: Czym przykleić korek ?
    Od: "adi" <a...@g...com>

    nie lepiej stelaż i wełnę wpakowac?

  • 3. Data: 2011-08-16 21:43:28
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Dżejm" <i...@e...org> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Chciałbym wyłożyć sobie sufit korkiem w celu wytłumienia przenikających
    > dźwięków. Tak wiem, że wiele to nie pomoże. Ale może gdyby zrobić to
    > porządnie coś to da.

    Soudal 48A
    Jak tasma to dwustronna do klejenia membran dachowych.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2011-08-17 09:14:10
    Od: Dżejm <i...@e...org>

    > nie lepiej stelaż i wełnę wpakowac?

    Może i lepiej jednak to za dużo roboty :).

  • 5. Data: 2011-08-17 09:45:28
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-08-16 21:21, Dżejm pisze:
> [...]
    > zrobić dystans do sufitu. Klej który stworzy cienką twardą warstwę
    > odpada bo będzie idealnie przenosił drgania. Może jakaś taśma dwustronna

    Miałem inną taśmę piankową dwustronną - firmy TESA.
    o taką
    http://allegro.pl/tasma-piankowa-dwustronna-19mm-tes
    a-8414-i1728770909.html

    Potężna siła klejenia - polecam.