  • 1. Data: 2011-08-16 17:53:30
    Temat: Niedokladnie ulozony styropian - zdjecia
    Od: "Lucky" <l...@v...pl>

    Witam,
    Pisalem pare dni temu o niedokladnie ulozonym styropianie, dzisiaj udalo mi sie
    zrobic pare zdjec. Sa dostepne tutaj:
    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/843/426349
    73.jpg/][IMG]http://img843.imageshack.us/img843/4311
    /42634973.th.jpg[/IMG][/URL]
    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/143/769309
    90.jpg/][IMG]http://img143.imageshack.us/img143/3629
    /76930990.th.jpg[/IMG][/URL]
    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/819/876362
    86.jpg/][IMG]http://img819.imageshack.us/img819/9552
    /87636286.th.jpg[/IMG][/URL]
    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/24/6994908
    3.jpg/][IMG]http://img24.imageshack.us/img24/3145/69
    949083.th.jpg[/IMG][/URL]
    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/571/363571
    47.jpg/][IMG]http://img571.imageshack.us/img571/7097
    /36357147.th.jpg[/IMG][/URL]
    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/197/253021
    74.jpg/][IMG]http://img197.imageshack.us/img197/1253
    /25302174.th.jpg[/IMG][/URL]
    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/13/6684728
    3.jpg/][IMG]http://img13.imageshack.us/img13/2715/66
    847283.th.jpg[/IMG][/URL]

    W jednym miejscu jest trojkatny przeswit (bez skojarzen) na glebokosc calej
    sciany fundamentowej - na zdjeciu tego nie widac ale jak zajrzalem to ujrzalem
    swoje odbicie w wodzie stojacej na lawie :-/
    Co o tym myslicie?
    Druga sprawa - w jednym miejscu gdzie jest zalamanie pod katem 135 stopni, folia
    kubelkowa nie przylega dokladnie do styropianu. Obawiam sie, ze po podsypaniu
    ziemia sie przerwie, mam racje?
    Dzieki za pomoc,

  • 2. Data: 2011-08-16 19:12:54
    Temat: Re: Niedokladnie ulozony styropian - zdjecia
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 16 Sie, 19:53, "Lucky" <l...@v...pl> wrote:
    > Witam,
    > Pisalem pare dni temu o niedokladnie ulozonym styropianie, dzisiaj udalo mi sie
    > zrobic pare zdjec. Sa dostepne tutaj:
    [...]
    > Co o tym myslicie?

    Mysle ze nie powinienes placic za ten etap. Mysle tez ze nie
    powinienes absolutnie rzadac naprawy przez ta ekipe - bo oni
    najwyrazniej pierwszy raz to robili lub sa totalnymi partaczami - nie
    poradza sobie z poprawkami - spartacza jeszcze bardziej.

    Tak naprawde to zrobiles tylko pare fotek z gory - to co pokazales
    mozna spokojnie uzupelnic pianka i uznac, ze jest OK. Ciekawy tylko
    jestem jakie sa szpary na laczeniach styropianu patrzac od frontu na
    ta sciane - niestety masz to juz zasypane...

    I absolutnie nie brac tej ekipy do niczego wiecej - a juz tym bardziej
    do ocieplania scian zewnetrznych. To co tam Ci zrobili to jakas
    parodia!

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-08-17 06:16:48
    Od: Marras <m...@g...pl>

    Patrzac z gory to te szczeliny kwalifikuja sie do wypelneinia pianka.
    Pytanie czy pod folia kubelkowa nie masz kolejnych niespodzianek.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2011-08-17 07:47:06
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > folia
    > kubelkowa nie przylega dokladnie do styropianu. Obawiam sie, ze po

    Proponowałbym to im kazać poprawić i być przy poprawkach obowiązkowo.

    jak nie teraz to juz tego nie poprawisz,a poprawka dla nich tylko ze
    względu
    na nauczkę.

    jeśli będą niechętni, wiem ze nie będziesz tego chciał, ale zmień ekipę i
    następny styropian kupuj z frezem, powinni dawać piankę na łączeniach, czego
    niestety nie zrobili.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-08-17 07:51:50
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > następny styropian kupuj z frezem

    styropian fundamentowy z termoorganiki czyli firmy porzadnej dałem z frezem. Frez był
    takise. To mnie nauczyło zeby ten na ścianę dać bez frezu, nie ma sensu przepłacać.

    b.