eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2015-04-28 08:19:49
    Temat: Delimano
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Włączam TV1 w nadziei, że obejrzę kolejny pięćsetny odcinek ukochanego
    serialu Polaków o intrygach w haremie, a tu "miód malina", reklama
    produktu, cudu techniki "przepływacza ogrzewowego ;)", którego
    potrzebuję i muszę go mieć, bo jest tak rewelacyjny. O jego super
    zaletach opowiada największy autorytet, który przetestował ten cud
    techniki - sam pan hydraulik. Mówi o nim: "... posiada dużo zalet, a
    największa z nich to innowacyjność". Starsza pani zaś z traumą opowiada
    jak często u niej bywają awarie zasilania ciepłej wody i że ten cud
    techniki jest jedynym jej wybawieniem.
    Jestem szczęśliwy, że jestem Polakiem i mogę płacić abonament, za który
    wciskają mi taki chłam i gówno.
    Nie rozumiem tylko co kieruje tymi, którzy tworzą te reklamy? Czy oni
    uważają, że przed telewizorami zasiadają sami debile?
    Wciskają, ludziom kit, że taniej jest grzać wodę prądem niż innymi
    źródłami ciepła, a do tego opowiadając o zaletach urządzenia "bo nie
    trzeba mieszać wody zimnej z ciepłą".
    Moim zdaniem firma powinna zmienić nazwę na Wydymano, a co Wy o tym
    myślicie?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1