  • 1. Data: 2019-07-09 10:08:56
    Temat: Deszczownica podtynkowa
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Zbliża się remont łazienki i ma być prysznic ze słuchawką i deszczownicą
    podtynkową. Mamy na razie do wyboru Tres, Omnires i Cersanit. Tych
    pierwszych dwóch marek nie znam, Cersanit to chyba średnia cena i
    średnia jakość.
    Następny remont łazienki pewnie za kilkanaście lat, więc jest mi z
    grubsza obojętne, czy za prysznic zapłacę 700 zł, czy 1700, więc może
    dołożę kasy i kupię jakieś Grohe z baterią termostatyczną.
    Zależy mi, aby zabudować i zapomnieć. Dobrze kombinuję?
    Drugie pytanie, to instalacja wodna (pod tynkiem), którą będą sam
    przerabiał. Albo PEX skręcany albo rury PE/PP zgrzewane. PEX-a znam. Na
    razie z tego, co zrobiłem nic nie przecieka, ale podobno zgrzewane
    lepsze. Widzę, że zgrzewarkę można kupić za stówkę, więc może zrobić
    zgrzewane?
    Jacek

  • 2. Data: 2019-07-09 10:29:10
    Temat: Re: Deszczownica podtynkowa
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-09 o 10:08, Jacek pisze:
> [...]
    > razie z tego, co zrobiłem nic nie przecieka, ale podobno zgrzewane
    > lepsze. Widzę, że zgrzewarkę można kupić za stówkę, więc może zrobić

    Może Cię zainteresuja dzisiejsza oferta z Ibood:

    https://www.ibood.com/diy-pl/pl/product-specs/51522/
    211376/system-prysznicowy-euphoria-xxl-210.html

    krócej: https://tiny.pl/tdcpq

    Uwaga: tylko jedna doba lub do wyczerpania zapasów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2019-07-09 10:31:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-09 o 10:29, Adam pisze:
> [...]
    211376/system-prysznicowy-euphoria-xxl-210.html

    > krócej: https://tiny.pl/tdcpq
    >
    > Uwaga: tylko jedna doba lub do wyczerpania zapasów.

    Wygląda na to, że cena jednak podobna, jak gdzie indziej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2019-07-09 11:44:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 lipca 2019 10:31:18 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    211376/system-prysznicowy-euphoria-xxl-210.html

    > Wygląda na to, że cena jednak podobna, jak gdzie indziej.

    Tak to jest niestety z ibood
    Swego czasu śledziłem dość systematycznie(teraz tylko czasami) ich oferty dzienne i
    praktycznie zawsze można było bez zbytniego szukania dostać dany produkt w w tej
    samej albo i niższej cenie.
    Te ich "promocyjne" obniżki o kilkadziesiąt % to pic na wodę fotomontaż.

  • 5. Data: 2019-07-09 13:33:07
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 09.07.2019 o 11:44, Kris pisze:
    > Te ich "promocyjne" obniżki o kilkadziesiąt % to pic na wodę fotomontaż.
    Tak samo miałem w Mediaexpert. Kupiłem laptopa w ramach promocji bez
    VAT". Wyszedł wówczas tyle samo, co w sklepach internetowych, a plus był
    taki, że mogłem go dotknąć i zobaczyć w naturze.
    Jacek