    From: Verox <a...@b...veroxsystems.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Hydrofor, ale inaczej - Wzmacniacz ciśnienia wody
    Date: Sun, 13 Sep 2009 09:19:42 +0000 (UTC)

    Witajcie,

    Mieszkam na 10 piętrze w bloku, i jak łatwo to sobie wyobrazić mam częste
    problemy z ciśnieniem wody. Do tego stopnia że trzeba przerywać prysznic i
    czekać ociekając pianą do momentu aż sąsiad z dołu skończy (cokolwiek ;-),
    ponieważ gaśnie piecyk, a woda zamiast płynąć kapie.

    Interwencje w spółdzielni nic nie dają. Instalację mam nową, PCV, piony
    wymienione, ale tylko w części budynku (lokatorzy poniżej mają w dupie to że
    ja nie mam wody, oni nie pozwolą sobie łazienki rozkuć).

    Zastanawiam się czy nie ma dostępnego jakiegoś urządzenia, które mógłbym
    zamontować sobie na poddaszu (piętro nademną), które będzie mi stabilizowało,
    a tak naprawdę wzmacniało ciśnienie wody. Jest coś takiego ? Jeśli zrobie to
    na własny koszt spółdzielnia nie powinna robić problemów, a ja wreszcie będe
    miał spokój z wodą.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB