  • 1. Data: 2019-05-14 08:51:01
    Temat: Inwazja mięty;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    Od kilku już lat mam wydzielone miejsce w ogrodzie w którym rośnie mięta
    Sa tam różne odmiany mięty a w tym roku zauważyłem ze jedna zrobiła się strasznie
    inwazyjna.
    Wylazła poza odgrodzone krawężnikami poletko i wschodzi w różnych miejscach w całym
    ogrodzie. Np 20 metrów dalej pod żywopłotem czy nawet wyrasta z kory którą mam
    przysypane miejsca wokół krzaków borówek
    Nie zebyu mi to specjalnie przeszkadzało bo z okolic borówek, malin itpo ja spokojnie
    na bieżąco wyrywam a pod żywopłotem kwitnąca mięta wygląda ładniej jak dominujące tam
    dotychczas pokrzywy;?)
    Pytam z ciekawości jakiż to gatunek przeprowadzać zaczął inwazję na moje włości
    https://zapodaj.net/54a11ea326613.jpg.html
    https://zapodaj.net/13f92133fcaa7.jpg.html

  • 2. Data: 2019-05-14 09:46:48
    Temat: Re: Inwazja mięty;)
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 14.05.2019 o 08:51, Kris pisze:
> [...]
    dominujące tam dotychczas pokrzywy;?)
    > Pytam z ciekawości jakiż to gatunek przeprowadzać zaczął inwazję na moje włości

    Może mi coś na oczy padło, bo nie mogę dopatrzeć sie, na tych obrazkach,
    liści mięty :-)

    Krycha.

  • 3. Data: 2019-05-14 10:17:03
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.05.2019 09:46, Krycha pisze:

    > Może mi coś na oczy padło, bo nie mogę dopatrzeć sie, na tych obrazkach, liści
    > mięty :-)

    Nieznaszsie. Mięta karbowana. Na antenach też się nie znasz.

  • 4. Data: 2019-05-15 22:15:11
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 14.05.2019 o 10:17, collie pisze:

    > Nieznaszsie. Mięta karbowana. Na antenach też się nie znasz.

    Wszystkowiedzący o taką Ci chodzi?
    https://ogrodyziolowe.pl/305-mieta-tajska-karbowana.
    html
    a może ta?
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/nowosc-mieta-karb
    owana-niezwykle-dekoracyjna-i6745645737.html

    Krycha.

  • 5. Data: 2019-05-15 23:01:00
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.05.2019 22:15, Krycha pisze:

    > Wszystkowiedzący o taką Ci chodzi?
> [...]

    Nie wymądrzaj się teraz, po podpowiedzi, gdy żeś ślepa.
    Mam pod płotem (i za płotem) miętę - podobną do mięty
    wątkotwórcy - która w Obi podpisana była "mięta karbowana".
    Nie kreolska, nie austriacka, nie jakaś inna, ale - mięta
    karbowana. I kropka.

  • 6. Data: 2019-05-16 21:40:28
    Od: "Fazi" <F...@m...com>

    ps.com...

    https://atlas.roslin.pl/plant/7088

  • 7. Data: 2019-05-20 22:42:03
    Od: uciu <a...@g...com>

    Jak zalinkowal Fazi to jest bluszczyk kurdybanek. W tym roku tez mam z tym problem.
    Nigdy go nie bylo na dzialce tla w tym roku pokryl okolo 3ary w kilku miejcach.
    Zebralem troche na ziolka, bo ponoc zdrowe. Reszty probuje sie pozbyc;). Jutro fotke
    zapodam;)

    Narka
    Uciu