  • 1. Data: 2011-07-03 15:30:06
    Temat: Jaki impregnat do fug na balkon/taras
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    Jak wróci lato - skończy się pora deszczowa chcę fugować płytki na
    balkonie. Fuga zakupiona Mapei.
    Powiedzcie czym zaimpregnować gotowe fugi? Jakoś nie dowierzam temu co
    jest napisane na opakowaniu, że ta fuga jest taka super wodoszczelna...

    Jakiś sprawdzony środek, który zwiększy prawdopodobieństwo, że na wiosnę
    nie będę zbierał płytek spod balkonu?

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 2. Data: 2011-07-03 20:11:09
    Temat: Re: Jaki impregnat do fug na balkon/taras
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jest napisane na opakowaniu, że ta fuga jest taka super wodoszczelna...
    >
    > Jakiś sprawdzony środek, który zwiększy prawdopodobieństwo, że na wiosnę

    Po trzech latach jakos niczego nie zbieralem. A wody, sniegu i wszystkiego
    innego mam pelno na balkonie na jesien i zime.

  • 3. Data: 2011-07-04 05:15:07
    Od: Siwy <r...@w...pl>

    Dnia 03-07-2011 o 17:30:06 RudeBoy <news@spam_blokmwds.pl> napisał(a):

> [...]
    > jest napisane na opakowaniu, że ta fuga jest taka super wodoszczelna...
    >
    > Jakiś sprawdzony środek, który zwiększy prawdopodobieństwo, że na wiosnę

    Atlas Delfin jest do takich spraw najlepszy. Tylko czy to potrzebne? Ja u
    siebie mam kilka ładnych lat kafle i z fugami nic się nie dzieję.
    --
    Serdeczności,
    Siwy

  • 4. Data: 2011-07-04 11:41:43
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-07-04 07:15, Siwy pisze:

    > Atlas Delfin jest do takich spraw najlepszy. Tylko czy to potrzebne? Ja
    > u siebie mam kilka ładnych lat kafle i z fugami nic się nie dzieję.

    Robiłem tym Delfinem fugi w łazience w kabinie prysznicowej. Mam
    wrażenie, że jedyny efekt jaki osiągnąłem to taki, że białe fugi zżółkły...

    Może faktycznie sobie odpuszczę impregnacje...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...