  • 1. Data: 2011-07-03 10:25:33
    Temat: Panele PCV na suficie
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Układam panele z PCV na suficie. Panele kupiłem jako "ścienne", mają
    grubość 8 mm. Sufit jest z płyt G-K i na nim przymocuję stelaż z listew
    i do tego panele.
    Zastanawiam się, czy listwy stelaża rozmieszczone co 1,2 metra nie będą
    zbyt rzadko. Wprawdzie panele są lekkie, ale obawiam się, czy z czasem
    nie obwisną i porobią się na suficie fale.
    Czy ma ktoś jakieś doświadczenia w podobnej sprawie.
    Nie bardzo mam do czego przymocować listwy gęściej, bo pod G-K jest
    konstrukcja właśnie co 1,2 metra, a reszta jest pusta.
    Jacek

  • 2. Data: 2011-07-03 11:58:38
    Temat: Re: Panele PCV na suficie
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 3 Lip, 12:25, Jacek <n...@g...com> wrote:
> [...]
    > Nie bardzo mam do czego przymocować listwy gęściej, bo pod G-K jest
    > konstrukcja właśnie co 1,2 metra, a reszta jest pusta.

    Nie wiem czy nie bedzie za rzadko (sam bym sie chetnie dowiedzial bo
    planuje taki sufit w garazu pod styropianem) ale jezeli tak to mozesz
    przeciez ulozyc panele w poprzek, wtedy stelaz robisz w dowolnym
    rozstawie :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-07-03 12:40:01
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Nie mogę w poprzek, bo Koleżanka Małżonka nie chce mieć łączenia w
    widocznym miejscu;-), a panele już kupione. Obmyśliłem, żeby przykleić
    dodatkowe listwy co 0,6 metra do G-K i do nich "złapać" tackerem panele.
    Jacek

  • 4. Data: 2011-07-03 13:49:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > Nie bardzo mam do czego przymocować listwy gęściej, bo pod G-K jest
    > konstrukcja właśnie co 1,2 metra, a reszta jest pusta.

    moge skrytykować...

    Okropność... brrrrrrrr...

  • 5. Data: 2011-07-03 14:25:25
    Od: "adi" <a...@g...com>

    pod GK napewno masz rozmieszczenie co 60 cm a nawet co 40 zależy od
    konstrukcji, co 120 cm to dawno by ci regipsy pozamieniały sie w fale Dunaju
    :)

  • 6. Data: 2011-07-03 15:02:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adi wrote:
    > pod GK napewno masz rozmieszczenie co 60 cm a nawet co 40 zależy od
    > konstrukcji, co 120 cm to dawno by ci regipsy pozamieniały sie w fale
    > Dunaju :)

    KE?

    coś ci sie poplątało :)

  • 7. Data: 2011-07-03 15:09:28
    Od: "adi" <a...@g...com>

    co mi się poplątało?

  • 8. Data: 2011-07-03 15:09:59
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    Montuj listwy do płyty GK za pomocą kołków molly

    http://www.zamocowania.pl/kolki_molly.php

    Tylko kup sobie kleszcze do ich zaciskania.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 9. Data: 2011-07-03 15:11:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adi wrote:
    > co mi się poplątało?

    miejsce gzie napisałeś swój komentaż.

    odpowiedziałeś na mój post:

    "

  • 10. Data: 2011-07-03 22:06:28
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Jacek <n...@g...com> napisał(a):

    > UkĹ&#65533;adam panele z PCV na suficie. Panele kupiĹ&#65533;em jako
    "Ĺ&#65533;cienne", majÄ&#65533;
    > gruboĹ&#65533;Ä&#65533; 8 mm. Sufit jest z pĹ&#65533;yt G-K i na nim
    przymocujÄ&#65533; stelaĹź z listew
    > i do tego panele.
    > Zastanawiam siÄ&#65533;, czy listwy stelaĹźa rozmieszczone co 1,2 metra nie
    bÄ&#65533;dÄ&#65533;
    > zbyt rzadko. Wprawdzie panele sÄ&#65533; lekkie, ale obawiam siÄ&#65533;, czy z
    czasem
    > nie obwisnÄ&#65533; i porobiÄ&#65533; siÄ&#65533; na suficie fale.
    > Czy ma ktoĹ&#65533; jakieĹ&#65533; doĹ&#65533;wiadczenia w podobnej sprawie.
    > Nie bardzo mam do czego przymocowaÄ&#65533; listwy gÄ&#65533;Ĺ&#65533;ciej, bo pod
    G-K jest
    > konstrukcja wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie co 1,2 metra, a reszta jest pusta.
    > Jacek
    Jakiś czas temu w tv był reportaż z akcji gaszenia mieszkania. Dwie osoby
    zginęły w pożarze. Strażacy mówili że akcja gaszenia była bardzo trudna bo
    sufit był wykończony materiałami z tworzyw sztucznych. W czasie pożaru
    wydzielały się gryzące i trujące gazy. Na dodatek jak się palił to palący się
    plastik kapał i zachowywał się jak napalm. Strażacy pomimo ochronnych ubrań
    też byli poparzeni. Zastanów się jeszcze raz czy koniecznie takie coś chcesz
    mieć na syficie.