  • Data: 2009-06-05 08:36:22
    Temat: Jaki kabel grzejny pod płytki
    Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Będe kładł płytki na tarasie przed domem. Ponieważ to wejście i wiem co się
    nieraz w zimie dzieje na tych płytkach to wymyśliłem że dam kabel grzejny i
    jak bedzie silne oblodzenie to go włączę aby nie bawić się w zrywanie lodu
    (śnieg to odgarne przez te kilka dni w roku :-). Na allegro pełno kabli o
    różnych mocach i dlugościach. Ja potrzebuje ścieżkę tak 50cm na 4m w ty m 3
    schodki są. Jaką moc kabla
    użyć?http://www.allegro.pl/item635637857_kabel_grzej
    ny_przewod_grzewczy_producent_310w_21m.html
    tutaj przykładowa aukacja. Pewnie trzeba z 4-5 obok siebie tyko czy 300W
    wystarczy? Chciałbym oczywiscie zeby to sie jak najszybciej rozmarzło i
    wyłaczyć ale pewnie za szybko też nie dobrze. Co ile cm dać ten kabel wtedy
    wyjdzie ile m potrzebuje i jaka powinna byc moc razem?
    Może ktos ma założony i nie spełnia to zadania wtedy moze zrezygnuje