  • 1. Data: 2020-02-12 17:35:10
    Temat: Klucze płaskie z oczkami i grzechotką w Biedronce
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W sieci Biedronka do 19 lutego w ofercie są klucze płasko-oczkowe z
    łamaną grzechotką -
    <https://www.biedronka.pl/pl/product,id,168226,name,
    klucze-plasko-oczkowe-z-przegubowa-glowica-i-grzecho
    tka>

    Zastanawiam się, czy nie kupić.

    Inne przedmioty z oferty w kategorii "Hobby" Biedronki tutaj -
    <https://www.biedronka.pl/pl/hobby-06-02>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2020-02-12 20:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krystek s...@k...art.pl ...

> [...]
    > kowe-z-przegubowa-glowica-i-grzechotka>
    >
    > Zastanawiam się, czy nie kupić.
    >
    > Inne przedmioty z oferty w kategorii "Hobby" Biedronki tutaj -

    Potrzebujesz łamane?
    Za około 100zł masz podobny zestaw yato, tyle ze nie łamanych.
    Jakos nie do konca ufam narzedziom z biedry.
    Ufam tym z lidla bo juz pare rzeczy mam i imo są naprawde ok.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 3. Data: 2020-02-12 21:11:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budzik napisał:

    > Potrzebujesz łamane?
    > Za około 100zł masz podobny zestaw yato, tyle ze nie łamanych.
    > Jakos nie do konca ufam narzedziom z biedry.

    Jeśli brak zaufania nie jest bezpodstawny, to po pierwszym użyciu
    mogą okazać się łamane.

    Jarek

    --
    Baco, potrzebne wam drewno na opał?

  • 4. Data: 2020-02-12 21:17:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ufam tym z lidla bo juz pare rzeczy mam i imo są naprawde ok.

    Co do Lidla pełna zgoda, co do biedry to elektronarzędzia ich marki Niteo( czy jakoś
    tak są bardzo ok).
    Kluczy nie testowałem

  • 5. Data: 2020-02-12 22:16:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.02.2020 o 21:17, Kris pisze:

    > Co do Lidla pełna zgoda, co do biedry to elektronarzędzia ich marki Niteo( czy
    jakoś tak są bardzo ok).
    > Kluczy nie testowałem

    Wsjo ryba. Zarówno lidlowy Parkside, jak i biedrowy Niteo
    robione są małymi żółtymi rączkami.

  • 6. Data: 2020-02-13 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Wsjo ryba. Zarówno lidlowy Parkside, jak i biedrowy Niteo
    > robione są małymi żółtymi rączkami.

    To juz dawno nie jest synonim dobrej czy przede wszystkim złej jakosci!
    Chinczyk zrobi ci to co zamowisz i przede wszystkim za co zapłacisz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 7. Data: 2020-02-13 07:43:13
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-12 o 21:17, Kris pisze:

    > Co do Lidla pełna zgoda, co do biedry to elektronarzędzia ich marki Niteo( czy
    jakoś tak są bardzo ok).
    > Kluczy nie testowałem

    Klucze nasadowe są super ;). Żadna nasadka nie pękła, wszystkie się
    obróciły :D

  • 8. Data: 2020-02-13 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Baczek m...@p...onet.pl ...

    > Klucze nasadowe są super ;). Żadna nasadka nie pękła, wszystkie się
    > obróciły :D

    Mowisz o nasadkach z lidla czy z biedry?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 9. Data: 2020-02-13 18:02:39
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-13 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Baczek m...@p...onet.pl ...

    > Mowisz o nasadkach z lidla czy z biedry?

    Z biedry, ale już lata temu kupione.

  • 10. Data: 2020-02-14 00:10:11
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-02-13 07:43, Baczek pisze:

    > Klucze nasadowe są super ;). Żadna nasadka nie pękła, wszystkie się
    > obróciły :D

    No i mam zagwozdkę ;) -
    <https://www.lidl-sklep.pl/POWERFIX-Zestaw-5-kluczy-
    plasko-oczkowych/p100271601>