  • 1. Data: 2020-02-12 17:00:14
    Temat: jaka fuga
    Od: rjka <r...@o...pl>

    ktoś poleci jakąś fugę do łazienki przy ogrzewaniu podłogowym i odpływie
    liniowym? hydroizolacja + gres/glazura

  • 2. Data: 2020-02-12 17:32:07
    Temat: Re: jaka fuga
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 lutego 2020 17:00:15 UTC+1 użytkownik rjka napisał:
    > ktoś poleci jakąś fugę do łazienki przy ogrzewaniu podłogowym i odpływie
    > liniowym? hydroizolacja + gres/glazura

    Na podłodze - ja mam cementową i jest szczelnie, jedynie na łączeniach
    podłóg ze ścianami i płytek z odpływem musisz dać coś elastycznego - czyli
    silikon :)

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2020-02-13 10:36:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 12 Feb 2020 17:00:14 +0100, rjka <r...@o...pl> wrote:
    > ktoś poleci jakąś fugę do łazienki przy ogrzewaniu podłogowym i
    > odpływie
    > liniowym? hydroizolacja + gres/glazura

    Masz ogrzewanie w płycie przysznicowej? :)
    Ja w tym przypadku użyłem Mapei.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-02-13 11:18:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-02-12 o 17:32, Adam Sz. pisze:

    > Na podłodze - ja mam cementową i jest szczelnie, jedynie na łączeniach
    > podłóg ze ścianami i płytek z odpływem musisz dać coś elastycznego - czyli
    > silikon :)

    Piękna porada.
    Jeszcze autor(ka?) pytania weźmie sobie na serio tę "poradę" i zafunduje
    sobie g... w postaci silikonu.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2020-02-13 11:32:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 13 Feb 2020 11:18:17 +0100, Pete <n...@n...com> wrote:
    > Piękna porada.
    > Jeszcze autor(ka?) pytania weźmie sobie na serio tę "poradę" i
    > zafunduje
    > sobie g... w postaci silikonu.

    Teraz ta się robi, wszystkie narożniki muszą mieć fugę elastyczną i
    robi się ją z silikonu.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2020-02-13 13:32:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-02-13 o 11:32, Marek pisze:

    > Teraz ta się robi, wszystkie narożniki muszą mieć fugę elastyczną i robi
    > się ją z silikonu.

    zapomniałeś dodać emotki ;) na końcu wypowiedzi

    --
    Pete

  • 7. Data: 2020-02-13 19:09:29
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 lutego 2020 11:18:15 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Piękna porada.
    > Jeszcze autor(ka?) pytania weźmie sobie na serio tę "poradę" i zafunduje
    > sobie g... w postaci silikonu.

    no ale tak sie robi powszechnie, jakie masz "ale" i co proponujesz w zamian?

    b.

  • 8. Data: 2020-02-13 21:55:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 lutego 2020 11:18:15 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Piękna porada.
    > Jeszcze autor(ka?) pytania weźmie sobie na serio tę "poradę" i zafunduje
    > sobie g... w postaci silikonu.

    A co innego proponujesz? Tam MUSI być coś elastycznego. Inaczej na 100%
    popęka i woda będzie się wlewać. A z elastycznych - tylko silikon.
    Nie znam nic lepszego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2020-02-14 10:13:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-02-13 o 21:55, Adam Sz. pisze:

    > A co innego proponujesz? Tam MUSI być coś elastycznego. Inaczej na 100%
    > popęka i woda będzie się wlewać. A z elastycznych - tylko silikon.
    > Nie znam nic lepszego.

    AFAIR Mapei elastyczny. Mam 5 lat i póki co żadnych spękań.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2020-02-14 10:15:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-02-13 o 19:09, Budyń pisze:

    > no ale tak sie robi powszechnie, jakie masz "ale"

    To że wcześniej czy później ten silikon zacznie odłazić. Doczyszczenie
    silikonu jest trudne bez zniszczenia (chyba że czarny, to nie trzeba
    będzie nic robić ;) ).

    > i co proponujesz w zamian?

    fuga elastyczna

    --