  • Data: 2020-10-08 12:32:04
    Temat: Kotwa chemiczna - jednorazowy pojemnik? Jak szybko?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Nie robiłem jeszcze kotwami chemicznymi, ale jakoś czas nadszedł najwyższy.

    Pytanie: czy zwykła tuba kotwy chemicznej jest reużwalna po czyszczeniu
    ślimaka/mieszacza czy też nalezy to wyrzucić bo ślimaka wyczyścić się
    nie da, godząc się ze stratą jakiejś części żywicy?

    Obejrzałem sobie kilka od 20zł po 100zł i chyba wszystkie są
    jednorazowe, przynajmniej nikt chyba tego nie projektuje pod kątem
    użycia reszty za tydzień. Za 20zł mi nie szkoda, ale za 100zł troche
    denerwuje, mam tylko 4 małe dziury do zrobienia i wrodzona cebula
    wychodzi :/

    I druga sprawa: jak późno po wciśnięciu pierwszej porcji mogę wciskać
    następną w drugą dziurę? To sa minuty czy dziesiątki minut? Zakładam że
    będzie tężeć i interesuje mnie do kiedy jest jeszcze płynna na tyle że
    wycisnę.

    Tak wiem że to zależy od rodzaju i producenta, ale może ktoś się
    podzieli doświadczeniami. Nie chce uczyć się na własnych błędach.