  • Data: 2020-10-12 22:15:20
    Temat: Re: Kotwa chemiczna - jednorazowy pojemnik? Jak szybko?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.10.2020 o 17:46, collie pisze:

    > Twoim zdaniem. I starczy.

    zastanówmy sie:
    Zenek mówi - kup żywice, pomieszaj, ja dokładam użyj strzykawki.
    Collie mówi: kup kotwę zapłać więcej, zaoszczędź 3 minuty, 75%
    opakowania wyrzuć na śmietnik. (uuuuu środowisko!)
    Kto tu jest głupkiem?
    ToMasz

    PS. w normalnym życiu, jak ktoś ma swoje zdanie, inne niż Ty, to też go
    tak z buta traktujesz? Tylko dla tego ze ma inne zdanie? Z Białorusi
    albo Rosji nadajesz?