  • Data: 2020-10-09 15:49:50
    Temat: Re: Kotwa chemiczna - jednorazowy pojemnik? Jak szybko?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.10.2020 o 20:33, heby pisze:

    > Technicznie muszę to jeszcze wcisnąc w otwór,

    bierzesz strzykawkę 5 i obcinasz "dziubek", tak abyś mógł palcem dotknąć
    tłoka. nabierasz wsadzasz strzkawkę do otworu w ścianie, wciskasz tłok
    wysuwając strzykawkę.
    jak Ci się nie chce babarać z żywicą to wciśnij do otworu klej do
    kafelek, klej do płyt gipsowych, mocniejszy cement, cokolwiek, co
    wzmocni ścianę, wypełni pustkę.

    ToMasz

    Ps ja do tego celu używałem kleju/zaprawy do gazobetonu. Zwykła zaprawa
    murarkska/tynkarska się nie nadaje, bo ona jest nieplastyczna po 2
    sekundach bez mieszania. zbija sie w otworze w ścianie w suchą kluskę