  • 11. Data: 2020-10-12 17:34:47
    Temat: Re: Kotwa chemiczna - jednorazowy pojemnik? Jak szybko?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 12 października 2020 o 09:59:20 UTC+2 collie napisał(a):

    > Akurat rzeczownik "Zenek" z przymiotnikiem "sensowne", to oksymoron.
    >

    > --
    > Koń jaki jest, każdy widzi.
    Kundla nawet jak udaje rasowego psa też łatwo rozpoznać.

  • 12. Data: 2020-10-12 17:46:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 12.10.2020 o 13:24, Adam napisał:

    > Moim zdaniem Zenek...

    Twoim zdaniem. I starczy.

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 13. Data: 2020-10-12 18:58:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 12 października 2020 o 17:46:54 UTC+2 collie napisał(a):

    > Twoim zdaniem. I starczy.
    > --
    > Koń jaki jest, każdy widzi.
    Starczy to masz uwiąd. Znowu cię gospodarz do budy na sprężynie przywiązał.

  • 14. Data: 2020-10-12 22:15:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.10.2020 o 17:46, collie pisze:

    > Twoim zdaniem. I starczy.

    zastanówmy sie:
    Zenek mówi - kup żywice, pomieszaj, ja dokładam użyj strzykawki.
    Collie mówi: kup kotwę zapłać więcej, zaoszczędź 3 minuty, 75%
    opakowania wyrzuć na śmietnik. (uuuuu środowisko!)
    Kto tu jest głupkiem?
    ToMasz

    PS. w normalnym życiu, jak ktoś ma swoje zdanie, inne niż Ty, to też go
    tak z buta traktujesz? Tylko dla tego ze ma inne zdanie? Z Białorusi
    albo Rosji nadajesz?

  • 15. Data: 2020-10-12 22:27:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 12 października 2020 o 22:15:23 UTC+2 ToMasz napisał(a):

> [...]
    >
    > PS. w normalnym życiu, jak ktoś ma swoje zdanie, inne niż Ty, to też go
    > tak z buta traktujesz? Tylko dla tego ze ma inne zdanie? Z Białorusi
    Zdajesz sobie sprawę z tego że palant wsiądzie Ci na plecy tylko dlatego że go
    skrytykowałes? Będzie jak kundel łaził za Tobą po tematach i grupach i przysrywał. Ja
    mam na niego wyjebane, jak by młodzież powiedziała.

  • 16. Data: 2020-10-12 23:40:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 12.10.2020 o 22:15, ToMasz napisał:

> [...]
    > Collie mówi: kup kotwę zapłać więcej, zaoszczędź 3 minuty, 75%
    > opakowania wyrzuć na śmietnik. (uuuuu środowisko!)

    Bez zastanowienia: głupkiem jest ten, który mniema, że Zenkowa kupiona
    i pomieszana żywica, jest tym samym - i w ogóle, i w szczególe, i pod
    każdym innym względem - co kotwa chemiczna.

    > PS. w normalnym życiu, jak ktoś ma swoje zdanie, inne niż Ty, to też go
    > tak z buta traktujesz? Tylko dla tego ze ma inne zdanie? Z Białorusi
    > albo Rosji nadajesz?

    Tu na ten przykład swoje zdanie o Zenku z Bałut możesz mieć - i nic mi
    do tego, ale zdanie "tylko dla tego ze ma inne zdanie" może być już
    wystarczającym powodem do potraktowania suwerena butem, lub przynajmniej
    laczkiem. Bo to jest newsgrupa nie angielska, nie kreolska, ale nasza,
    nasza polska. Więc pisz po polsku, albo wyp... na hale. Baranie
    wełniany.

    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 17. Data: 2020-10-12 23:50:05
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 12.10.2020 o 22:27, Zenek Kapelinder napisał:

    > Ja mam na niego wyjebane, jak by młodzież powiedziała.

    A ja Na Ciebie nie. Ty masz tylko u mnie przejebane, jak mówi młodzież
    na Bałutach.

    Motto: "Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza".

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 18. Data: 2020-10-13 05:12:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-10-12 o 22:15, ToMasz pisze:

> [...]
    >
    > PS. w normalnym życiu, jak ktoś ma swoje zdanie, inne niż Ty, to też
    > go tak z buta traktujesz? Tylko dla tego ze ma inne zdanie? Z

    Ręce opadają czytając takie porady.

    Jak doradzacie to doradzajcie w tematach o których macie choć minimalne
    pojęcie.

    Kotwy chemicznej nie da się zastąpić druciarstwem zenka, bo w tym
    wszystkim najważniejszy jest aplikator, czyli ta rurka mieszająca
    składniki i aplikująca masę głęboko w otwór. Jeżeli ktoś musi użyć kotwy
    chemicznej to chyba nie po to, żeby eksperymentować i wyrzucić pieniądze
    w błoto, a przy tym narażać siebie i innych, że coś komuś spadnie na łeb.

    Jeżeli chodzi o kotwę chemiczną to można jej używać wielokrotnie, ale za
    każdym razem trzeba użyć nowego aplikatora (mieszacza, dyszy - różnie to
    nazywają) i do wyrzucenia jest tylko i wyłącznie ten aplikator, a nie
    cała tuba z zawartością 75% masy kotwy chemicznej. Aplikatory można dokupić.

  • 19. Data: 2020-10-13 09:02:33
    Temat: Re: zenek rozpoznany
    Od: Runt <r...@a...inn>

    W dniu 2020-10-12 o 17:34, KANALIA I BĘKART PRL-u Zenek Kapelinder pisze:

    > Kundla nawet jak udaje rasowego psa też łatwo rozpoznać.

    Dlatego zenusiu tak łatwo jestes rozpoznawalny.

    --
    Runt

  • 20. Data: 2020-10-13 10:33:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 13.10.2020 o 05:12, Uzytkownik napisał:

> [...]
    > cała tuba z zawartością 75% masy kotwy chemicznej. Aplikatory można dokupić.

    Kotwy chemicznej nie można użyć wielokrotnie! Rurkę ze spiralką można
    dokupić, ale do użytku tylko z nową tubą. Gdybyś choć raz używał kotwy
    chemicznej i przed zakręceniem rurki zajrzał z ciekawości do tuby, to
    wiedziałbyś, że kotwa chemiczna to w sumie prymitywne urządzenie:
    w tubie są dwa zawiązane woreczki: jeden duży z żywicą i jeden mały
    z utwardzaczem. Pod naciskiem wyciskacza sznureczki pękają i te dwa
    składniku wchodzą do rurki, gdzie są dokładnie mieszane spiralką.
    Niestety, siłą rzeczy do mieszania żywicy z utwardzaczem dochodzi także
    przy ujściu tuby. Niewiele tam się w sumie miesza, ale wystarczająco
    dużo, by zaczopować w krótkim czasie ujście tuby. I nowy aplikator można
    sobie już tylko w dupę wsadzić.

    --
    Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba (ks. Chmielowski).