  • 1. Data: 2021-10-11 12:51:43
    Temat: OSB zaczyna tanieć:)
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Monitoruję cenę na jednym składzie - dziś sprawdzam i -10% do ostatniej ceny

    Avast.

  • 2. Data: 2021-10-11 19:00:00
    Temat: Re: OSB zaczyna tanieć:)
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-10-11 o 12:51, sirapacz pisze:
    > Monitoruję cenę na jednym składzie - dziś sprawdzam i -10% do ostatniej ceny

    Za to przewody elektryczne drożeją. W jednej hurtowni kupowałem
    odmierzane na metry odcinki pewnego rodzaju przewodu i cena za metr od
    lutego (gdy pierwszy raz kupowałem tam przewód) aż do września była taka
    sama. Dopiero w październiku, gdy musiałem dokupić drobny odcinek cena
    się zmieniła i przewód podrożał o złotówkę na metrze. Nie sądzę, żeby
    potaniały, a przynajmniej nieprędko. Obym się mylił.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2021-10-11 19:07:19
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 11.10.2021 o 12:51, sirapacz napisał:

    > Monitoruję cenę na jednym składzie - dziś sprawdzam i -10% do ostatniej ceny

    A lokomotywy?

  • 4. Data: 2021-10-11 19:33:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krystek napisał:

> [...]
    > się zmieniła i przewód podrożał o złotówkę na metrze. Nie sądzę, żeby
    > potaniały, a przynajmniej nieprędko. Obym się mylił.

    Za to lokomotywy jakie tanie!

    https://sprzedajemy.pl/lokomotywa-spalinowa-401da-ce
    na-do-uzg-kolo-2-6bea9f-nr29894432

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2021-10-11 19:41:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/10/2021 19:33, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Za to lokomotywy jakie tanie!
    > https://sprzedajemy.pl/lokomotywa-spalinowa-401da-ce
    na-do-uzg-kolo-2-6bea9f-nr29894432

    Faktycznie tanie, ile to pali na setkę? Bezpieczna strefa zgniotu i brak
    pieprzenia się z oponami przemawia do mnie.

  • 6. Data: 2021-10-12 16:30:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-10-11 o 19:41, heby pisze:
    na-do-uzg-kolo-2-6bea9f-nr29894432

    > Faktycznie tanie, ile to pali na setkę? Bezpieczna strefa zgniotu i brak
    > pieprzenia się z oponami przemawia do mnie.

    Jeśli to nie PiKO czy inny Tillig to faktycznie tanie jak barszcz.
    Jeszcze żeby mieć tym gdzie jeździć to już w ogóle...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2021-10-12 17:59:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krystek napisał:

    na-do-uzg-kolo-2-6bea9f-nr29894432

    > Jeśli to nie PiKO czy inny Tillig to faktycznie tanie jak barszcz.
    > Jeszcze żeby mieć tym gdzie jeździć to już w ogóle...

    Nie, to jest zachęta do telefonicznego kontaktu z właścicielem. Ale patrząc
    na inne ogłoszenia, tego i pozostałych sprzedawców, lokomotywy nie są drogie
    i chyba wciąż tanieją. To równoważy wzrost pozostałych cen, choćby żywności.

    A co do pytania o spalanie, to kiedyś o to samo zapytałem jednego takiego,
    co powozi tymi pojazdami. Na setkę coś koło dwustu. Zważywszy, ile może
    pociągnąć, to całkiem niewiele.

    Jarek

    --
    Przeczytałem ogłoszenie
    Że sprzedaje ktoś lokomotywę

  • 8. Data: 2021-10-12 19:54:41
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 12 October 2021 at 17:59:38 UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:
> [...]
    > co powozi tymi pojazdami. Na setkę coś koło dwustu. Zważywszy, ile może

    Pewnie kolejarzowi wypłacil;i odprawę emerytalna w naturze i usiłuje ją spieniężyć

    Ale lokomotywe sprzedaje za 1000 zł
    a silnik do niej za 75.000zł

    Chłop zwariował

  • 9. Data: 2021-10-28 13:43:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ten wzrost jest na całym świecie.
    Ale czy lokomotywy w Chinach tanieją nie wiemy.

    -----

  • 10. Data: 2021-11-05 22:39:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-10-11 o 12:51, sirapacz pisze:
    > Monitoruję cenę na jednym składzie - dziś sprawdzam i -10% do ostatniej
    > ceny

    kolejne -5% po miesiącu. Szału nie ma.

    Avast.