    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: OSB zaczyna tanieć:)
    Date: Tue, 12 Oct 2021 17:59:34 +0200

    Pan Krystek napisał:

> [...]
    na-do-uzg-kolo-2-6bea9f-nr29894432

    > Jeśli to nie PiKO czy inny Tillig to faktycznie tanie jak barszcz.
    > Jeszcze żeby mieć tym gdzie jeździć to już w ogóle...

    Nie, to jest zachęta do telefonicznego kontaktu z właścicielem. Ale patrząc
    na inne ogłoszenia, tego i pozostałych sprzedawców, lokomotywy nie są drogie
    i chyba wciąż tanieją. To równoważy wzrost pozostałych cen, choćby żywności.

    A co do pytania o spalanie, to kiedyś o to samo zapytałem jednego takiego,
    co powozi tymi pojazdami. Na setkę coś koło dwustu. Zważywszy, ile może
    pociągnąć, to całkiem niewiele.

    Jarek

    --
    Przeczytałem ogłoszenie