  • 1. Data: 2012-07-12 09:57:21
    Temat: [OT] glebogryzarka
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    istnieją może jakieś firmy które mogłby zespawać glebogryzarkę o podanych
    przeze mnie parametrach? do takiego małego ciągniczka rolniczego...

  • 2. Data: 2012-07-12 10:16:17
    Temat: Re: [OT] glebogryzarka
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 12.07.2012 09:57, identyfikator: 20040501 pisze:
    > istnieją może jakieś firmy które mogłby zespawać glebogryzarkę o
    > podanych przeze mnie parametrach? do takiego małego ciągniczka
    > rolniczego...

    tak

  • 3. Data: 2012-07-12 10:31:55
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jtm012$t65$1@node1.news.atman.pl...
    > istnieją może jakieś firmy które mogłby zespawać glebogryzarkę o podanych
    > przeze mnie parametrach? do takiego małego ciągniczka rolniczego...

    Może w niektórych wioskach działają jeszcze jakies zakłady które przejęły
    funkcie po POMach. Tam się unaprawiali sprzętu rolniczego wszelakiej maści i
    mają (mogą mieć) doświadczenie.

    Marek

  • 4. Data: 2012-07-14 17:29:14
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a gdzie szukać, jakieś namiary?
    chodzi o taki mały ciągnik ogrodniczy, nie o dużego kolosa...

  • 5. Data: 2012-07-15 21:49:18
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 14.07.2012 17:29, identyfikator: 20040501 pisze:
    > a gdzie szukać, jakieś namiary?
    > chodzi o taki mały ciągnik ogrodniczy, nie o dużego kolosa...

    najlepiej w okolicy, idealnie było by znaleźć jakiś warsztat który się
    specjalizuje w modyfikacjach małych ciągników ogrodniczych.