  • 91. Data: 2020-06-28 15:15:01
    Temat: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.06.2020 o 0:46, Kadar pisze:

    > I tak się rodzi nietolerancja. A ja tylko odmienny jestem i googla lubię.

    Tak się rodzi propagowanie odmienności. Odmienność
    googlowa, to nie ludzie, to ideologia. Ponieważ nie
    można z nią po dobroci, to propagowanie tej ideologii
    w Usenecie powinno być zakazane. Jak powiedział chyba
    FIKI (albo MIKI - a może FIKI-MIKI) przy okazji rozmów
    przy wycinaniu lasu - o przeciwdziałaniu propagowania
    innej, czteroliterowej ideologii (zbieżność z czterema
    literami jest przypadkowa) w naszym kraju.

  • 92. Data: 2020-07-01 22:37:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    >To chyba jak z pocztą - też >nigdy nie mogę zrozumieć, jak >można z niej
    >na stałe korzystać przez www, >jeżeli jest możliwość >korzystania z
    >aplikacyjnego klienta.

    Tak z ciekawości: co jest wygodniejszego/ lepszego w czytaniu poczty przez " klienta"
    zamiast www?
    Z nudów na androida "apke" ściągnąłem do poczty Onetu i Gmaila.
    Kilometr mniej wygodne jak androidowe www.
    Na windowsie to już dyskwalifikacja "klientów" pocztowych przez www.
    Ale moze czegoś nie wiem i dopowiesz.
    Co do "apek":
    Allegro- tragedia w porównaniu do www
    Olx- jw tylko razy dwa

  • 93. Data: 2020-07-09 22:52:21
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 01.07.2020 o 22:37, Kris pisze:

> [...]
    klienta" zamiast www?
    > Z nudów na androida "apke" ściągnąłem do poczty Onetu i Gmaila.

    Miałem na myśli akurat głównie klienta na komputer (tu używam
    Thunderbirda), natomiast na Androidzie mam K9 Mail i też zdecydowanie
    wolę tak.
    Dlaczego?
    - o wiele szybciej to działa
    - wiele kont pocztowych w jednym kliencie
    - zdefiniowane różne podpisy w zależności od konta
    - nie muszę się co chwilę na nowo logować na każde z tych kont
    - mam ewentualną możliwość ściągnięcia sobie wszystkich maili lokalnie
    do pamięci i wtedy już w ogóle wszystko śmiga i przede wszystkim jest
    dostępne bez dostępu do internetu akurat

    To tak na szybko. O dużo sensowniejszym i poprawnym wyświetlaniu się
    maili nawet nie będę wspominał, choć ostatnio trochę się z tym poprawiło
    w klientach www.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 94. Data: 2020-07-09 23:18:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.07.2020 o 22:52, Kżyho pisze:

    > Miałem na myśli akurat głównie klienta na komputer (tu używam Thunderbirda),
    > natomiast na Androidzie mam K9 Mail i też zdecydowanie wolę tak.

    K9 Mail tylko na stare Androidy. Nie działa z Androidem 10.

  • 95. Data: 2020-07-27 19:03:53
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 09.07.2020 o 23:18, collie pisze:

    > K9 Mail tylko na stare Androidy. Nie działa z Androidem 10.

    Jak nie, jak tak...
    Mam i używam. Zarówno na Android 9, jak i 10.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 96. Data: 2020-07-27 22:07:39
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.07.2020 19:03, Kżyho wrote:

    > Jak nie, jak tak...
    > Mam i używam. Zarówno na Android 9, jak i 10.
    >
    > Pzdr

    Oczywiście, że K9 działa na A10. Najnowsze kompilacje są na F-droid i to
    kompilowane ze źródeł open source

    https://f-droid.org/en/packages/com.fsck.k9/

    Nie trzeba mieć konta google w ogóle albo usługi google odinstalowane nawet.