  • 1. Data: 2020-06-22 22:41:14
    Temat: Masa bitumiczna
    Od: Mirosław R. <m...@g...com>

    Witam,
    Przecieka w altance koło komina, postanowiłem póki co uszczelnić to kitem dekarskim.
    Reszta dachu nie cieknie, w środku sucho ale widać że papa już nie pierwszej nowości.

    Jaką masę bitumiczną położyć narazie zamiast papy by uczelnić dach?
    Bo jest tego sporo i nie wiem co kupić.

  • 2. Data: 2020-06-22 22:48:09
    Temat: Re: Masa bitumiczna
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.06.2020 o 22:41, Mirosław R. pisze:

> [...]
    pierwszej nowości.
    > Jaką masę bitumiczną położyć narazie zamiast papy by uczelnić dach?

    Na altance chcesz dziadować? Połóż papę termozgrzewalną
    i o dachu zapomnij.

  • 3. Data: 2020-06-22 22:53:50
    Od: Mirosław R. <m...@g...com>

    > Na altance chcesz dziadować?
    No cóż, takie czasy ;)

    > Połóż papę termozgrzewalną
    > i o dachu zapomnij.

    Dach nie duży, ale nie robiłem nic na gorąco, a też nie mam palnika i doświadczenia,
    więc jak już to bardziej na zimno.

  • 4. Data: 2020-06-23 11:32:17
    Od: e...@g...com

    Połóż dobrą papé, te szuwaksy uszczelniające to jak puder na syfa

  • 5. Data: 2020-06-23 12:54:23
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2020-06-22 o 22:41, Mirosław R. pisze:
> [...]
    pierwszej nowości.
    > Jaką masę bitumiczną położyć narazie zamiast papy by uczelnić dach?

    Folia w płynie
    https://hydroizolacje24.pl/dach/hydroizolacja-dachu/
    folia-w-plynie

    Robak

  • 6. Data: 2020-06-23 13:04:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Sir_Robak napisał:

    > Folia w płynie
    > https://hydroizolacje24.pl/dach/hydroizolacja-dachu/
    folia-w-plynie

    Płyn w folii
    https://demotywatory.pl/4893294

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2020-06-23 13:07:59
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    folia-w-plynie

    > Płyn w folii
    > https://demotywatory.pl/4893294

    dobre ale nie uszczelnia ;) A i rurka potrzebna! :D

    Robak