  • 1. Data: 2009-11-07 21:09:21
    Temat: Odkurzacz wodny - jaki?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Popsuł nam się odkurzacz wodny Karcher 2501. Swoje przeżył, mieliśmy go
    jakieś 12 lat.

    Chciałbym kupić coś podobnego, ale nie jestem pewien czego szukam. Za duży
    wybór. Szukam odkurzacza piorącego? Bezworkowego? Przemysłowego? Tamten
    poprzedni niby był przemysłowy.

    Chodzi o to, żeby topił kurz i brud w wodzie. Nie musi mieć funkcji prania
    dywanów itp., żadnych zbiorników i systemów dostarczania czystej wody i
    szamponu. Tylko jeden duży zbiornik z wodą, do której wpada brud. Jakieś
    podpowiedzi?

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 2. Data: 2009-11-07 22:55:06
    Temat: Re: Odkurzacz wodny - jaki?
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "=Marcos=" napisał

    > Popsuł nam się odkurzacz wodny Karcher 2501. Swoje przeżył, mieliśmy go
    > jakieś 12 lat.

    A naprawić nie łaska? Skoro był dobry 12 lat??

    A nie sądzę, żeby dzisiejszy produkt wytrzymał o wiele dłużej niż jego
    gwarancja.

    > Bezworkowego?

    Boże uchowaj.

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 3. Data: 2009-11-08 01:36:51
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    dziobak pisze:
    > Użytkownik "=Marcos=" napisał

    > A naprawić nie łaska? Skoro był dobry 12 lat??

    Lepiej naprawić.

    > A nie sądzę, żeby dzisiejszy produkt wytrzymał o wiele dłużej niż jego
    > gwarancja.
    >
    > Boże uchowaj.

    Dlaczego mam Dysona i nie narzekam.

  • 4. Data: 2009-11-08 11:58:20
    Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>

    Użytkownik "Kamikazee" napisał w wiadomości :

    > A nie sądzę, żeby dzisiejszy produkt wytrzymał o wiele dłużej niż jego
    > gwarancja.
    >
    > Boże uchowaj.

    Dlaczego mam Dysona i nie narzekam.

    Dyson dobry jest, tylko głośny trochę :(

    P.

  • 5. Data: 2009-11-08 18:39:33
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "Kamikazee" napisał

    Dlaczego mam Dysona i nie narzekam.

    A !! Bo na Dysona się nie narzeka :) ale jest na rynku masa odkurzaczy
    t.z.w. bezworkowych , do których eksploatacji jest niezbędny normalny
    odkurzacz do czyszczenia filta :>>

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 6. Data: 2009-11-09 12:17:48
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > A naprawić nie łaska? Skoro był dobry 12 lat??

    Już się nie opłaca. W ciągu tych 12 lat już kilka razy był naprawiany. Teraz
    wypadałoby wymienić kabel (już dwa razy skracany), naprawić wyłącznik
    (przestaje kontaktować), rury (plastik popękał), no i cały silnik lub coś w
    nim, bo to przestało działać. Rozebraliśmy na drobne, badaliśmy miernikiem i
    nie wiadomo co.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 7. Data: 2009-11-09 19:36:00
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    dziobak pisze:
    > A !! Bo na Dysona się nie narzeka :) ale jest na rynku masa odkurzaczy
    > t.z.w. bezworkowych , do których eksploatacji jest niezbędny normalny
    > odkurzacz do czyszczenia filta :>>

    Jak go kupowałem to nie było innych odkurzaczy bez workowych w sklepie "nie
    dla idiotów".
    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 8. Data: 2010-01-05 20:06:54
    Od: Lubeca <b...@g...com>

    On 7 Lis 2009, 22:09, "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>
    wrote:
> [...]
    > wybór. Szukam odkurzacza piorącego? Bezworkowego? Przemysłowego? Tamten

    Niedawno po dlugich poszukiwaniach kupiłem odkurzacz wodny Thomas Twin
    TT. Mam go ponad miesiac i jak na razie jestem zachwycony z wyjatkiem
    kilku detali:
    -jest glosny
    -jest duzo wiekszy od mojego poprzedniego workowego Zelmera ale
    wielkosc jest do zaakceptowania
    -jest ciezki

    Na dzien dzisiejszy odkurzacz sprawdza sie super ale kto wie czy
    wytrzyma tyle lat ile twoj Karcher. Po miesiacu uzytkowania ciezko
    powiedziec czy jest trwaly. Napewno czysci super i bardzo latwo sie go
    sprzata, czysci po odkurzaniu.