  • 11. Data: 2020-10-13 11:02:49
    Temat: Re: Odpływy z rynien - z siatką czy bez?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 13.10.2020 o 10:37, Marcin N napisał:

    > I myślisz, że Twój komentarz jest mniej żenujący niż ich?

    Rozumiem, że z hal tu przybyłeś, bo jesienny redyk, ale powracających
    stamtąd też obowiązuje na Usenecie netykieta, która nakazuje m.in. by
    odpowiadając przedpiścy, nie cytować całego internetu.

    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 12. Data: 2020-10-13 13:21:33
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-10-12 o 14:45, Marek pisze:
    > Czyszczaki/kratki u góry w lejach spustowych są uciążliwe do
    > czyszczenia. Zamieniłem je na rewizje z kratką na dole przy wejściu rury
    > do instalacji odprowadzającej wodę do zbiornika.
    > Ponieważ nie mam jeszcze docelowych rur spustowych ani
    > utwardzonego-docelowego podłoża potrzebowałem jakieś tymczasowe
    > rozwiązanie i wybrałem takie gówniane, za przeproszeniem:
    >
    > https://allegro.pl/oferta/czyszczak-rewizja-rynny-ru
    ry-spustowej-110-sitko-9424897193

    https://allegro.pl/oferta/osadnik-rynny-czyszczak-ry
    nnowy-studzienka-rewizja-6855211329

    Tego użyj

  • 13. Data: 2020-10-13 13:23:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    chłopaki, czy ktoś wam łopatki zapierdolił? Kłócicie sie jak 6-cioletnie
    dzieci...

  • 14. Data: 2020-10-13 23:41:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 13 Oct 2020 13:21:33 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    > https://allegro.pl/oferta/osadnik-rynny-czyszczak-ry
    nnowy-studzienka-rewizja-6855211329

    Docelowo być może. Natomiast skłaniam się by jwdnak nic nie stosować,
    skoro i tak mam kosz w zbiorniku....

    --
    Marek

  • 15. Data: 2020-10-14 22:53:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-10-13 o 23:41, Marek pisze:
    nnowy-studzienka-rewizja-6855211329

    > Docelowo być może. Natomiast skłaniam się by jwdnak nic nie stosować,
    > skoro i tak mam kosz w zbiorniku....

    możesz sobie nie robić - to twoja sprawa.
    ale jak bedziesz bawił się w przepychanie rur w których nazbierało się
    rozkładających liści to zmienisz zdanie:D

  • 16. Data: 2020-10-15 21:58:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 14 Oct 2020 22:53:14 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    > możesz sobie nie robić - to twoja sprawa.
    > ale jak bedziesz bawił się w przepychanie rur w których nazbierało
    > się
    > rozkładających liści to zmienisz zdanie:D

    Raz na jakiś czas pożądna ulewa nie przeczyści?

    --
    Marek

  • 17. Data: 2020-10-16 20:03:11
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-10-15 o 21:58, Marek pisze:

    > Raz na jakiś czas pożądna ulewa nie przeczyści?

    Może przeczyści. A jak nie przeczyści to będziesz wykopywać 20m rur spod
    kostki bo zaoszczędziłeś 50pln? :)))) Nie wiem jakie masz(będziesz mieć)
    spadki, jakie rury i ich ułożenie (ja mam pod kostką ułożone trójniki
    zbierające z 4 rynien - jakby u mnie się to zapchało to klops).

    Pamiętaj, ze te osadniki też się czyści (bo w końcu cały syf tam się
    zatrzymuje w postaci liści i gałązek). Jak nie oczyścisz to wywali ci
    woda klapką burzową (przez którą się też czyści siateczkowe pojemniki na
    których się te liście zatrzymują).

  • 18. Data: 2020-10-30 11:50:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Obowiązuje jeszcze czy przestało?