  • 31. Data: 2022-08-25 11:13:34
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-cwu - warto?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Za żaden serwis nie płacę - w sensie wg gwarancji nie muszę. A że
    > wymiana to jeden korek to sam sprawdzam.

    U mnie wiązało się to z rozebraniem całego bojlera.
    Bez szans na własną robotę, a i serwis miał jej sporo.
    Co roku pół wiadra kamienia wyciągał.

    Tylko że widząc że nie trzeba
    > wymieniać nie kupuje tych anod co 18 miesięcy bo każda kosztuje u
    > producenta 160zł / szt.
    >
    > Kupiłem jedną przed pierwszym sprawdzeniem więc gwarancję miałem de
    > facto na 36mc,

    Wątpię, żeby Ci to bez pieczątek serwisu uznali.
    U mnie nie chcieli się nawet zgodzić na wymianę przez lokalny serwis
    (sprzedawcę bojlera).

    Musiał być lotny serwis producenta.