  • 21. Data: 2023-01-13 15:36:35
    Temat: Re: Pręty w kształcie S na starych murach ceglanych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 12 stycznia 2023 o 08:40:04 UTC+1 Marek napisał(a):
    > Do czego to służy? To jakiś element wzmacniający mur? Zapytałem
    > chatGPT ale za pierwszym razem stwierdziła, że to tzw. "pręty
    > kotwiące, które służą do przenoszenia ciężaru ściany na fundamenty".
    > Wiedząc, że często chatGPT zmyśla zapytałem "Czy aby na pewno?" to
    > wtedy przeprosiła, że jej poprzednia odpowiedź jest błędna i to są
    > tzw. "pręty rozciągające służące do zwiększenia sztywności murów i
    > zapobiegające przed pękaniem i odspajaniem się cegieł."
    > Jaka w końcu jest prawda?
    >
    > --
    > Marek
    Pozwolisz że autorytatywnie rozwiąże sprawę dając zdjęcie bo inaczej inni się
    zabrandzluja na śmierć z wymyślaniem teorii w temacie o którym nie mają pojęcia.
    https://a.allegroimg.com/s1024/0c6379/6036fdc9403094
    dd89eeccd5a75a

  • 22. Data: 2023-01-13 18:51:02
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 13 January 2023 at 15:36:37 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    zabrandzluja na śmierć z wymyślaniem teorii w temacie o którym nie mają pojęcia.
    To musi byc krzyż andaluzyjski, z zakrzywionymi ramionami.
    Pamiętam, uczyli nas tego w szkole.

    Jak jest na murze, to znaczy, że tam sekta andaluzyjska mieszka

  • 23. Data: 2023-01-13 23:04:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    Brawo. I co to trzyma z murem?

    --
    Marek

  • 24. Data: 2023-01-13 23:19:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 13 stycznia 2023 o 23:04:41 UTC+1 Marek napisał(a):
    > Brawo. I co to trzyma z murem?
    >
    > --
    > Marek
    Domysł się albo znajdź sobie w necie.

  • 25. Data: 2023-01-14 09:31:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-01-13 o 23:04, Marek pisze:
    dd89eeccd5a75a

    > Brawo. I co to trzyma z murem?

    Dokładnie, pomaga jak umarłemu świeczka.

    --
    Janusz

  • 26. Data: 2023-01-14 21:13:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 14 stycznia 2023 o 09:31:13 UTC+1 Janusz napisał(a):

    > Dokładnie, pomaga jak umarłemu świeczka.
    >
    > --
    > Janusz
    Albo twojemu ojcu kiedyś prezerwatywa.

  • 27. Data: 2023-01-14 22:20:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Albo twojemu ojcu kiedyś prezerwatywa.
    Wiesz po sobie.

  • 28. Data: 2023-01-14 22:35:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 14 stycznia 2023 o 22:20:07 UTC+1 Janusz napisał(a):

    > Wiesz po sobie.
    Nie, po tobie. Była kiedyś afera że jakiś kioskarz cienką igłą przekłuwał na wylot
    opakowania od gumek. Strasznego pecha miał twój stary że w tym kiosku gumę na
    instrument kupił.