  • 21. Data: 2021-03-31 00:54:12
    Temat: Re: Problem z rurą kanalizacyjną
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 30 marca 2021 o 23:51:46 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):

    > Sam jesteś bzdura. Jeśli znalazłbym jakąś prywatną rurę sąsiada na
    > swojej posesji to zwyczajnie zgłaszam samowolę a reszta już w prawie.
    > W przypadku oporu, sąsiad ma sprawę o odszkodowanie.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > NASZE KŁAMSTWA SĄ PRAWDĄ
    Ty bluzg jesteś za głupi żeby zrozumieć jaki głupi jesteś.

  • 22. Data: 2021-03-31 02:15:54
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Ty bluzg jesteś za głupi żeby zrozumieć jaki głupi jesteś.

    A skąd? Jesteś starym stetryczałym staruchem i masz jakieś 5 lat do
    srania w pampersy :] Zwyczajnie zazdraszczasz mojej mocy :] Jeszcze
    chwila i zapomnisz nawet o NNTP. Nigdy nie ogarniałeś i nigdy nie
    ogarniesz tego tematu :) Dowody dajesz w KAŻDEJ, bezwzględnie, KAŻDEJ
    odpowiedzi :)
    Teraz bij się z faktem a ja pójdę po czipsy :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 23. Data: 2021-03-31 08:43:28
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-03-31 o 00:54, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Ty bluzg jesteś za głupi żeby zrozumieć jaki głupi jesteś.

    Brawo zenusiu! brawo! tak trzeba "rozmawiać"! ;-))))

    --
    Runt

  • 24. Data: 2021-03-31 08:43:38
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-03-31 o 02:15, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > odpowiedzi :)
    > Teraz bij się z faktem a ja pójdę po czipsy :]

    zenus w tym czasie jest na obchodzie śmietników i podbieraniu kotom
    żarcia z tacek! ;-)))

    --
    Runt

  • 25. Data: 2021-03-31 11:52:36
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-03-30 o 23:51, LordBluzg(R) pisze:

    > Sam jesteś bzdura.
    Zacznij od siebie :) i przestań bzdury wypisywać.

    >Jeśli znalazłbym jakąś prywatną rurę sąsiada na
    > swojej posesji to zwyczajnie zgłaszam samowolę a reszta już w prawie.
    To Ci się tylko tak wydaje.

    > W przypadku oporu, sąsiad ma sprawę o odszkodowanie.
    Guzik prawda, jak jest kilku podłączonych to to na pewno nie jest już
    prywatna rura sąsiada tylko jakieś spółki wodociągowej a wtedy możesz
    ich pocałować ...
    Poza tym ten właściciel może zwyczajnie teraz ściemniać, a pewnie 20 lat
    temu podpisał papier ze zgodą i wziął za to kasę, bo wątpię żeby ktoś
    (firma) w 2000 roku kopał rurę na dziko, tak się działo za komuny czyli
    do '89.

    --
    Janusz

  • 26. Data: 2021-03-31 21:51:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.03.2021 o 11:52, Janusz pisze:

> [...]

    > Guzik prawda, jak jest kilku podłączonych to to na pewno nie jest już
    > prywatna rura sąsiada tylko jakieś spółki wodociągowej a wtedy możesz

    Kurwa, nie mieszaj pojęć! Pisałem wyżej o PRYWATNEJ, kurwa jeszcze raz,
    PRYWATNEJ rurze sąsiada. Teraz dotarło?

> [...]
    > temu podpisał papier ze zgodą i wziął za to kasę, bo wątpię żeby ktoś
    > (firma) w 2000 roku kopał rurę na dziko, tak się działo za komuny czyli

    Jeszcze raz, jeśli to prywatna rura, to robię jak napisałem i możesz
    mnie cmoknąć.

    Jeśli rura ma właściciela w postaci przedsiębiorstwa to muszą mieć na to
    papiery i wtedy ustalam stan prawny rury i podejmuję dalsze kroki.

    (to też pisałem)
    Jeśli jest rura naniesiona na mapy geodezyjne to traktuję niestety
    ją:"widziały gały co brały" czyli działka z inwentarzem i ewentualnie
    mogę wystąpić z pismem o "modyfikację" ale nie muszą się na to zgodzić.

    Teraz lepiej?

    Jeszcze raz, żebyś zrozumiał, bo 2 razy pisałem i nie zrozumiałeś.

    Jeśli znajdę prywatną rurę sąsiada na mojej działce, to sąsiad ma
    wypierdalać z taką rurą.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 27. Data: 2021-03-31 22:00:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 31 marca 2021 o 21:51:10 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):

> [...]
    >
    > Jeszcze raz, żebyś zrozumiał, bo 2 razy pisałem i nie zrozumiałeś.
    >
    > Jeśli znajdę prywatną rurę sąsiada na mojej działce, to sąsiad ma
    Napisz trzeci raz to może sam zrozumiesz.

  • 28. Data: 2021-03-31 22:15:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Napisz trzeci raz to może sam zrozumiesz.

    Drogi debilu, jeśli rury nie ma na żadnych mapach geodezyjnych i nie ma
    w żadnym inwentarzu, to rury prawnie NIE MA. Mogę ją sobie wtedy wyjebać
    bez żadnych konsekwencji :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 29. Data: 2021-03-31 22:16:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-03-31 o 21:51, LordBluzg(R) pisze:

    > Kurwa, nie mieszaj pojęć! Pisałem wyżej o PRYWATNEJ, kurwa jeszcze raz,
    > PRYWATNEJ rurze sąsiada. Teraz dotarło?
    W ten sposób nie będę z tobą dyskutował, z zenkiem sobie tak pogadaj.

    > Jeszcze raz, jeśli to prywatna rura, to robię jak napisałem i możesz
    > mnie cmoknąć.
    Sam się cmoknij, jak jest kilka domów podłączonych to na 99% nie jest
    prywatna.
    A teraz możesz już spierdalać na drzewo banany prostować.

  • 30. Data: 2021-03-31 22:29:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.03.2021 o 22:16, Janusz pisze:

    > W ten sposób nie będę z tobą dyskutował, z zenkiem sobie tak pogadaj.

    Ty nie dyskutujesz a bredzisz. Ja piszę o prywatnej rurze a ty nie wiesz
    co to prywatna rura.

    Fakt, nie da się z Tobą dyskutować, skoro nie wiesz o czym piszę.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>