  • 31. Data: 2021-03-31 23:13:58
    Temat: Re: Problem z rurą kanalizacyjną
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 31 marca 2021 o 22:16:49 UTC+2 Janusz napisał(a):

    > W ten sposób nie będę z tobą dyskutował, z zenkiem sobie tak pogadaj.

    > Sam się cmoknij, jak jest kilka domów podłączonych to na 99% nie jest
    > prywatna.
    > A teraz możesz już spierdalać na drzewo banany prostować.
    Januszek chuju osrany weź się odpierdol. Ojcem albo matka pysk sobie wycieraj.
    Zacząłeś dyskusję z debilem to nie licz na to że za ciebie będę ją kończył.

  • 32. Data: 2021-03-31 23:26:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 31 marca 2021 o 22:16:10 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):
    > Drogi debilu, jeśli rury nie ma na żadnych mapach geodezyjnych i nie ma
    > w żadnym inwentarzu, to rury prawnie NIE MA. Mogę ją sobie wtedy wyjebać
    > bez żadnych konsekwencji :)
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > NASZE KŁAMSTWA SĄ PRAWDĄ
    Oczywiście debilu. Tylko zanim zaczniesz ja wykopywać, ta rurę znaczy się, to zrob
    sobie cmentarzyk dla psów. Opony pełne do samochodu załóż. Jak byś miał wyobraźnię to
    byś sobie wyobraził że ci co korzystają z tej rury to takie same betony i głupie
    chuje jak ty. Ty za głupi jesteś żebyś wiedział jaki jesteś głupi.

  • 33. Data: 2021-04-01 20:14:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Januszek chuju osrany weź się odpierdol. Ojcem albo matka pysk sobie wycieraj.
    Zacząłeś dyskusję z debilem to nie licz na to że za ciebie będę ją kończył.

    I oto Zenuś w pełnej krasie, jak widzę pokazałeś się ze swojej
    najlepszej strony.
    Teraz wracaj do szamba skąd wylazłeś bo jak widzę to tam twoje miejsce.

    --
    Janusz

  • 34. Data: 2021-04-01 22:30:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 1 kwietnia 2021 o 20:14:28 UTC+2 Janusz napisał(a):
> [...]
    > najlepszej strony.
    > Teraz wracaj do szamba skąd wylazłeś bo jak widzę to tam twoje miejsce.

    Od wódy widzisz podwójnie.