eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie300zł kasują wodociągi za zbadanie jakości wody pitnej › Re: 300zł kasują wodociągi za zbadanie jakości wody pitnej
  • Data: 2022-01-14 01:07:41
    Temat: Re: 300zł kasują wodociągi za zbadanie jakości wody pitnej
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 14 January 2022 at 01:04:58 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    woda zdrowa i mozna ja pić z kranu

    e/komunikat-o-jakosci-wody.html
    e/komunikat-o-twardosci-wody.html
    wody i jest to informacja publiczna, która nie może być wykorzystywana do produkcji
    komercyjnych cookies, używanych do śledzenia użytkowników

    dane osobowe) dostarczane przez Ciebie oraz gromadzone w plikach cookies.Zamykając
    ten komunikat poprzez kliknięcie w przycisk ,,Akceptuję i przechodzę do serwisu"
    wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez WMK S.A.Możesz odmówić wyrażenia
    zgody lub ograniczyć jej zakres w ustawieniach.Informacja o przetwarzaniu Twoich
    danych osobowych znajduje się w zakładce

    Sam tak napisałeś. Czyżbyś kłamał?
    > Musiałem bardzo zaniżyć poziom żeby dostosować się do ciebie.
    kazdy reprezentuje taki poziom na jaki go stać
    ani up, ani down
    wierzaj mi