  • 1. Data: 2022-01-13 14:51:13
    Temat: 300zł kasują wodociągi za zbadanie jakości wody pitnej
    Od: a a <m...@g...com>

    300zł kasują wodociągi za zbadanie jakości wody pitnej
    i to chodzi o podstawowe parametry, ktore każdy może zbadać samodzielnie w domu.

    Wodociągi nie publikuja aktualnych analiz wody, jedynie twierdza, że woda zdrowa i
    mozna ja pić z kranu

    Ale to jest pic, bo są ujęcia wody w których zawartośc wapnia jest 100 razy powyżej
    dopuszczalnej normy i wody z róznych ujęć są meiszane, aby sie nie wydalo.

    Soli wapnia nie da się odfiltrować w piasku, jedynie gotowanie w czajniku pokazuje
    ile tego piasku, wywołującego kamicę nerek, pęcherza moczowego, się w wodzie
    znajduje.

    Jakośc wody nie jest porównywana i nie ma mapy skladu wody z całej Polski

    Kolejny problem to rury wodociągowe, kiedyś żeliwne, stalowe a dzisiaj plastikowe i
    ten plastik jest wycierany piaskiem od środka w wyniku kawitacji i dostaje się do
    wody i jest wypijany.,

    Czy jest ktoś w Polsce co się zna na wodzie w cal;ym kraju i wie, w których rejonach
    nikt nie dostaje kamicy a w których na kamicę pęcherza i prostatą chorują i umieraja
    tysiące _

    Czy wodociągi sa nadal polskie czy zostały przejęte przez zagraniczne biznesy ?

    Badanie wody w kranie powinno być bezplatne dla każdego, bo to zobowiązanie wodoc
    iągów a nie kaprys, że sprzedaja wode, która nie szkodzi na zdrowie.

    Jedne wodociągi się reklamuja że filtruja wodę, ozon ują i ani słowa o chlorowaniu.

    Ale dopiero w bezpośredniej rozmowie mówi, że na koncu wode chlorują

    Czyli woda w Polsce to wielka tajemnica a miliony chorują i nie wiedza z jakiego
    powodu

  • 2. Data: 2022-01-13 16:03:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 13 stycznia 2022 o 14:51:15 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]

    > Czyli woda w Polsce to wielka tajemnica a miliony chorują i nie wiedza z jakiego
    Co zamierzasz z tym zrobić? Może powinieneś o całym skandalu powiadomić swoich
    dobrych znajomych w ONZ. To jest najlepsza rada jaka zastała ci udzielona. Powiadom i
    napisz nam jakie są efekty.

  • 3. Data: 2022-01-13 16:16:54
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 13 January 2022 at 16:03:23 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    dobrych znajomych w ONZ. To jest najlepsza rada jaka zastała ci udzielona. Powiadom i
    ONZ sie tym nie zajmuje, a nawet jak pogadam z w WHO to też temat dla nich obcy.

    Wystarczy jeden dobry lekarz, nerkowiec, pęcherzowiec., co przyjmuje rocznie setki
    pacjentów z kamicami, prostatami
    i niech on zacznie zbierac próbki wody z miejsca zamieszkania pacjenta, do szybkiej
    analizy spektroskopowej

    Ale poniewaz takiego lekarza nie będzie latwo znaleźć, móglby tym sie zając dr
    Bodnar z Przemysla, bo jest osoba publiczna i często występuje na księdze twarzy, w
    telewizji
    i jak o czyms powie, to wiele osób przeczyta i się zainteresuje.

    Ja ze swojej strony proponuję, aby każdy zrobił zdjęcie czajnika w którym gotuje
    wodę z kranu i pokazał ile jest kamienia po gotowaniu wody przez 1 miesiąc, pół roku,
    czy kilka lat.

    Ja już zebrałem 20 czajników elektrycznych, używanych do gotowania wody
    i też zdjęcia udostępnię

    W jednym czajniku elektrycznym, skorupa kamienia się zrobiłą wokół stalowej pokrywki
    i jest ona gruba.

    Ostatni czajni
    k jest używany od 2 miesięcy, szklany z ledami i na dnie jest kamień, ale poczas
    gotowania jest odrywany pęcherzykami pary wodnej i w wodzie pływa dużo kamienia już
    po 2 miesiącach gotowania

    Częśc kamienia połykanego z herbatą jest przyuzwajana do budowy kości, jako wapień,
    ale nadmiar jest wydalany

    Czyli potrzebny jest test blyskawiczny wody i moczu ( najlepiej paskowy i bezplatny)
    aby każdy sam sprawdził ile wapnia wydala z moczem, a ile wypija z herbatą

    I do tego WHO się nadaje i za tom można zarobicc Nobla, jak ktos pracowity i
    branżowiec.

    Wtedy wykryjemy czy przyczyna prostaty i śmierci milionów jest sklad wody i kamień w
    pęcherzu moczowym, który zatyka cewke moczową, wywoluje wewnętrzne rany mechaniczne
    pęcherza i podrażnia prostatę do rozwoju nowotworowego

    Zatem , jak jesteś zainteresowany to napisz, co możesz zrobić ?

    Kupiłem jeden spektroskop do wykrywania koronawirusa w ślinie z Izraela
    ale do analizy wody potrzebuję kupić ich kilka
    aby codziennie testowaly wode automatycznie i generowaly wykresy skladu,
    przewodnictwa elektrycznego, mętności, przezierności wody, ilości wapnia i innych
    soli

    Są na to fundusze, jeżeli ktoś potrafi się tym zająć i ma podstawową wiedzę.

  • 4. Data: 2022-01-13 16:41:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    czwartek, 13 stycznia 2022 o 14:51:15 UTC+1 mant.. napisał(a):

    > Wodociągi nie publikuja aktualnych analiz wody, jedynie twierdza, że woda zdrowa i
    mozna ja pić z kranu

    np. Krakowskie publikują dla 4 ujęć:

    https://wodociagi.krakow.pl/jakosc-wody/jaka-mam-wod
    e.html
    https://wodociagi.krakow.pl/jakosc-wody/jaka-mam-wod
    e/komunikat-o-jakosci-wody.html
    https://wodociagi.krakow.pl/jakosc-wody/jaka-mam-wod
    e/komunikat-o-twardosci-wody.html

  • 5. Data: 2022-01-13 16:45:25
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 13 January 2022 at 16:41:34 UTC+1, WS wrote:

    > np. Krakowskie publikują dla 4 ujęć:

> [...]
    Wodociągi sa ustawowo zobowiązane do publikowania informacji o jakości wody i jest to
    informacja publiczna, która nie może być wykorzystywana do produkcji komercyjnych
    cookies, używanych do śledzenia użytkowników

    Co na to @Ziobro @MinisterstwoSprawiedliwości ?

    --Drogi Użytkowniku,

    podczas korzystania z naszych serwisów przetwarzamy informacje (w tym dane osobowe)
    dostarczane przez Ciebie oraz gromadzone w plikach cookies.Zamykając ten komunikat
    poprzez kliknięcie w przycisk ,,Akceptuję i przechodzę do serwisu" wyrażasz zgodę na
    przetwarzanie Twoich danych przez WMK S.A.Możesz odmówić wyrażenia zgody lub
    ograniczyć jej zakres w ustawieniach.Informacja o przetwarzaniu Twoich danych
    osobowych znajduje się w zakładce
    Polityka Prywatności i Plików Cookies WMK S.A.

  • 6. Data: 2022-01-13 17:40:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 13 stycznia 2022 o 16:45:26 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    osobowych znajduje się w zakładce
    > Polityka Prywatności i Plików Cookies WMK S.A.

    To do WHO do znajomych dzwon. Działaj facet. Nie spij.

  • 7. Data: 2022-01-13 20:29:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 13 January 2022 at 17:40:15 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    osobowych znajduje się w zakładce

    > To do WHO do znajomych dzwon. Działaj facet. Nie spij.
    WHO to setki medyków z calego świata
    Do Polski nie przyjadą

    Woda pitna i jej jakośc, ilośc kamienia w wodzie w Polsce to lokalny temat
    i zostanie rozwiązany lokalnie

    Kto chce badać jakośc, sklad wody pitnej na wlasne potrzeby, niech da znać./

    Są jakies testy paskowe dla akwarystów
    ale bylem w dużym akwarium i testów nie mieli i mnie odeslali do jeszcze większego
    akwarium

  • 8. Data: 2022-01-13 23:25:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 13 stycznia 2022 o 20:30:01 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > Są jakies testy paskowe dla akwarystów
    > ale bylem w dużym akwarium i testów nie mieli i mnie odeslali do jeszcze większego
    Jak nie przyjada? To twój dobrzy znajomi. Z nimi opanowywałes covida w Chinach. Sam
    tak napisałeś. Czyżbyś kłamał?

  • 9. Data: 2022-01-14 00:42:12
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 13 January 2022 at 23:25:06 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    osobowych znajduje się w zakładce

    > Jak nie przyjada? To twój dobrzy znajomi. Z nimi opanowywałes covida w Chinach. Sam
    widzę, że się ćwiczysz jak dopę zawracać,
    ale wkladaj w to więcej wysiłku,
    bo rezultaty mierne

  • 10. Data: 2022-01-14 01:04:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 14 stycznia 2022 o 00:42:14 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    osobowych znajduje się w zakładce

    Sam tak napisałeś. Czyżbyś kłamał?
    > widzę, że się ćwiczysz jak dopę zawracać,
    Musiałem bardzo zaniżyć poziom żeby dostosować się do ciebie.