eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie300zł kasują wodociągi za zbadanie jakości wody pitnej › Re: 300zł kasują wodociągi za zbadanie jakości wody pitnej
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 13 Jan 2022 07:16:54 -0800 (PST)
    Subject: Re: 300zł kasują wodociągi za zbadanie jakości wody pitnej
    From: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 13 January 2022 at 16:03:23 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    powyżej dopuszczalnej normy i wody z róznych ujęć są meiszane, aby sie nie wydalo.

    pokazuje ile tego piasku, wywołującego kamicę nerek, pęcherza moczowego, się w wodzie
    znajduje.

    i ten plastik jest wycierany piaskiem od środka w wyniku kawitacji i dostaje się do
    wody i jest wypijany.,

    rejonach nikt nie dostaje kamicy a w których na kamicę pęcherza i prostatą chorują i
    umieraja tysiące _

    iągów a nie kaprys, że sprzedaja wode, która nie szkodzi na zdrowie.

    > Co zamierzasz z tym zrobić? Może powinieneś o całym skandalu powiadomić swoich
    dobrych znajomych w ONZ. To jest najlepsza rada jaka zastała ci udzielona. Powiadom i
    napisz nam jakie są efekty.
    ONZ sie tym nie zajmuje, a nawet jak pogadam z w WHO to też temat dla nich obcy.

    Wystarczy jeden dobry lekarz, nerkowiec, pęcherzowiec., co przyjmuje rocznie setki
    pacjentów z kamicami, prostatami
    i niech on zacznie zbierac próbki wody z miejsca zamieszkania pacjenta, do szybkiej
    analizy spektroskopowej

    Ale poniewaz takiego lekarza nie będzie latwo znaleźć, móglby tym sie zając dr
    Bodnar z Przemysla, bo jest osoba publiczna i często występuje na księdze twarzy, w
    telewizji
    i jak o czyms powie, to wiele osób przeczyta i się zainteresuje.

    Ja ze swojej strony proponuję, aby każdy zrobił zdjęcie czajnika w którym gotuje
    wodę z kranu i pokazał ile jest kamienia po gotowaniu wody przez 1 miesiąc, pół roku,
    czy kilka lat.

    Ja już zebrałem 20 czajników elektrycznych, używanych do gotowania wody
    i też zdjęcia udostępnię

    W jednym czajniku elektrycznym, skorupa kamienia się zrobiłą wokół stalowej pokrywki
    i jest ona gruba.

    Ostatni czajni
    k jest używany od 2 miesięcy, szklany z ledami i na dnie jest kamień, ale poczas
    gotowania jest odrywany pęcherzykami pary wodnej i w wodzie pływa dużo kamienia już
    po 2 miesiącach gotowania

    Częśc kamienia połykanego z herbatą jest przyuzwajana do budowy kości, jako wapień,
    ale nadmiar jest wydalany

    Czyli potrzebny jest test blyskawiczny wody i moczu ( najlepiej paskowy i bezplatny)
    aby każdy sam sprawdził ile wapnia wydala z moczem, a ile wypija z herbatą

    I do tego WHO się nadaje i za tom można zarobicc Nobla, jak ktos pracowity i
    branżowiec.

    Wtedy wykryjemy czy przyczyna prostaty i śmierci milionów jest sklad wody i kamień w
    pęcherzu moczowym, który zatyka cewke moczową, wywoluje wewnętrzne rany mechaniczne
    pęcherza i podrażnia prostatę do rozwoju nowotworowego

    Zatem , jak jesteś zainteresowany to napisz, co możesz zrobić ?

    Kupiłem jeden spektroskop do wykrywania koronawirusa w ślinie z Izraela
    ale do analizy wody potrzebuję kupić ich kilka
    aby codziennie testowaly wode automatycznie i generowaly wykresy skladu,
    przewodnictwa elektrycznego, mętności, przezierności wody, ilości wapnia i innych
    soli

    Są na to fundusze, jeżeli ktoś potrafi się tym zająć i ma podstawową wiedzę.