  • 1. Data: 2022-01-13 19:36:32
    Temat: Napęd do bramy garażowej.
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Jaką markę napędu do zwykłej bramy garażowej skrzydłowej polecacie?
    Brama nie jest duża, ale jest docieplona, więc waży ok. 50 kg.
    Zależy mi na tym, aby napęd miał pewien zapas mocy, możliwość sterowania
    drugą bramą (wjazdową) i aby był cichy.
    O napędach Beninca i Genie mam już wyrobioną opinię, bo aktualnie mam
    takie. Hormann, Nice, Faac? Czy coś innego? Nie musi być najtańszy.
    Jacek

  • 2. Data: 2022-01-13 20:31:11
    Temat: Re: Napęd do bramy garażowej.
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 13 January 2022 at 19:36:36 UTC+1, Jacek wrote:
> [...]
    > O napędach Beninca i Genie mam już wyrobioną opinię, bo aktualnie mam
    > takie. Hormann, Nice, Faac? Czy coś innego? Nie musi być najtańszy.
    spam