  • 1. Data: 2022-01-13 19:36:32
    Temat: Napęd do bramy garażowej.
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Jaką markę napędu do zwykłej bramy garażowej skrzydłowej polecacie?
    Brama nie jest duża, ale jest docieplona, więc waży ok. 50 kg.
    Zależy mi na tym, aby napęd miał pewien zapas mocy, możliwość sterowania
    drugą bramą (wjazdową) i aby był cichy.
    O napędach Beninca i Genie mam już wyrobioną opinię, bo aktualnie mam
    takie. Hormann, Nice, Faac? Czy coś innego? Nie musi być najtańszy.
    Jacek

  • 2. Data: 2022-01-13 20:31:11
    Temat: Re: Napęd do bramy garażowej.
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 13 January 2022 at 19:36:36 UTC+1, Jacek wrote:
> [...]
    > O napędach Beninca i Genie mam już wyrobioną opinię, bo aktualnie mam
    > takie. Hormann, Nice, Faac? Czy coś innego? Nie musi być najtańszy.
    spam

  • 3. Data: 2022-09-23 08:19:47
    Od: Marcin Marcin <m...@g...com>

    czwartek, 13 stycznia 2022 o 19:36:36 UTC+1 Jacek napisał(a):
> [...]
    > O napędach Beninca i Genie mam już wyrobioną opinię, bo aktualnie mam
    > takie. Hormann, Nice, Faac? Czy coś innego? Nie musi być najtańszy.
    Witam, a brałeś pod uwagę firmę CAME? Ja mam u siebie hg 1000 i jestem zadowolony.
    Jak jeszcze nie wybrałeś, to tu coś znajdziesz
    https://silownik-do-bramy.pl/naped-bramy-garazowej-c
    ame-hg1000-kevlar

  • 4. Data: 2022-09-23 12:56:07
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    > O napędach Beninca i Genie mam już wyrobioną opinię, bo aktualnie mam
    > takie. Hormann, Nice, Faac? Czy coś innego? Nie musi być najtańszy.
    Marka nie ma znaczenia.
    Ważne jest czy będzie opcja otwierania bramy, gdy zostanie wyłaczone zasilanie lub
    gdy napęd ulegnie uszkodzeniu.
    Wiele napędów blokuje wtedy otwarcie garażu, ale sa wtedy stosowane w garazach pod
    domem, z dodatkowym wejściem do garazu od tylu i wtedy bramę da się otworzyc ręcznie
    od środka.

    I to jest najwazniejsze, aby nie wybrac takiego napędu , gdy garaż stoi samodzielnie
    i nie ma dodatkowego wejścia.