  • 11. Data: 2022-01-14 01:07:41
    Temat: Re: 300zł kasują wodociągi za zbadanie jakości wody pitnej
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 14 January 2022 at 01:04:58 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    woda zdrowa i mozna ja pić z kranu

    e/komunikat-o-jakosci-wody.html
    e/komunikat-o-twardosci-wody.html
    wody i jest to informacja publiczna, która nie może być wykorzystywana do produkcji
    komercyjnych cookies, używanych do śledzenia użytkowników

    dane osobowe) dostarczane przez Ciebie oraz gromadzone w plikach cookies.Zamykając
    ten komunikat poprzez kliknięcie w przycisk ,,Akceptuję i przechodzę do serwisu"
    wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez WMK S.A.Możesz odmówić wyrażenia
    zgody lub ograniczyć jej zakres w ustawieniach.Informacja o przetwarzaniu Twoich
    danych osobowych znajduje się w zakładce

    Sam tak napisałeś. Czyżbyś kłamał?
    > Musiałem bardzo zaniżyć poziom żeby dostosować się do ciebie.
    kazdy reprezentuje taki poziom na jaki go stać
    ani up, ani down
    wierzaj mi

  • 12. Data: 2022-01-14 02:06:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 14 stycznia 2022 o 01:07:42 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    danych osobowych znajduje się w zakładce

    Chinach. Sam tak napisałeś. Czyżbyś kłamał?
    > kazdy reprezentuje taki poziom na jaki go stać
    Wychodzi że ty Down z urodzenia jesteś.

  • 13. Data: 2022-01-14 02:08:29
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 14 January 2022 at 02:06:22 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    danych osobowych znajduje się w zakładce

    Chinach. Sam tak napisałeś. Czyżbyś kłamał?
    Każdy szuka swojego imiennika

  • 14. Data: 2022-01-14 02:49:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 14 stycznia 2022 o 02:08:30 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    zakładce

    Chinach. Sam tak napisałeś. Czyżbyś kłamał?
    Odpowiedź bez sensu. Cienki Bolek jesteś. Idź do pizdziaka z Klevek to cię podszkoli
    i razem będziecie w stanie na na kant dupy skoczyć.

  • 15. Data: 2022-01-14 09:21:18
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

> [...]
    osobowych znajduje się w zakładce

    Sam tak napisałeś. Czyżbyś kłamał?
    > Musiałem bardzo zaniżyć poziom żeby dostosować się do ciebie.

    do budy! ;-)))

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 16. Data: 2022-01-14 09:27:14
    Temat: Re: kogutek z klewek
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-14 o 02:49, kanalia Zenek Kapelinder ujada:
    /.../
    > Odpowiedź bez sensu. Cienki Bolek jesteś. Idź do pizdziaka z Klevek to cię
    podszkoli i razem będziecie w stanie na na kant dupy skoczyć.

    do budy zawszony psi bękarcie!

  • 17. Data: 2022-01-14 10:41:14
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 14.01.2022 o 01:04, Zenek Kapelinder napisał:

    Sam tak napisałeś. Czyżbyś kłamał?
    > Musiałem bardzo zaniżyć poziom żeby dostosować się do ciebie.

    Tańcowały dwa Michały...

    "Tańcowały dwa Michały
    Jeden duży drugi mały
    Jak ten duży zaczął krążyć
    To ten mały nie mógł zdążyć

    Jak ten mały nie mógł zdążyć
    To ten duży przestał krążyć
    A jak duży przestał krążyć
    To ten mały mógł już zdążyć

    A jak mały mógł już zdążyć
    Duży znowu zaczął krążyć
    A jak duży zaczął krążyć
    Mały znowu nie mógł zdążyć

    Mały Michał ledwo dychał
    Duży Michał go popychał
    Aż na ziemię popadały
    Tańcujące dwa Michały"

  • 18. Data: 2022-01-14 13:33:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 14 stycznia 2022 o 10:41:18 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > To ten mały nie mógł zdążyć
    >
    > Jak ten mały nie mógł zdążyć
    > To ten duży przestał krążyć
    > A jak duży przestał krążyć
    > To ten mały mógł już zdążyć
    >
    > A jak mały mógł już zdążyć
    > Duży znowu zaczął krążyć
    > A jak duży zaczął krążyć
    > Mały znowu nie mógł zdążyć
    >
    > Mały Michał ledwo dychał
    > Duży Michał go popychał
    > Aż na ziemię popadały
    > Tańcujące dwa Michały"
    >

    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    A ciebie znowu właściciel z łańcucha spuścił czy się sam urwałeś?

  • 19. Data: 2022-01-14 15:11:09
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-14 o 13:33, KANALIA Zenek Kapelinder UJADA*:

  • 20. Data: 2022-01-15 14:19:00
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Kolejny problem to rury wodociągowe, kiedyś żeliwne, stalowe a dzisiaj plastikowe i
    ten plastik jest wycierany piaskiem od środka w wyniku kawitacji i dostaje się do
    wody i jest wypijany.,

    Kawitacji powiadacie...

    --
    Grzexs