eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie300zł kasują wodociągi za zbadanie jakości wody pitnej › Re: 300zł kasują wodociągi za zbadanie jakości wody pitnej
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 13 Jan 2022 16:04:57 -0800 (PST)
    Subject: Re: 300zł kasują wodociągi za zbadanie jakości wody pitnej
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 14 stycznia 2022 o 00:42:14 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    woda zdrowa i mozna ja pić z kranu

    e/komunikat-o-jakosci-wody.html
    e/komunikat-o-twardosci-wody.html
    i jest to informacja publiczna, która nie może być wykorzystywana do produkcji
    komercyjnych cookies, używanych do śledzenia użytkowników

    osobowe) dostarczane przez Ciebie oraz gromadzone w plikach cookies.Zamykając ten
    komunikat poprzez kliknięcie w przycisk ,,Akceptuję i przechodzę do serwisu" wyrażasz
    zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez WMK S.A.Możesz odmówić wyrażenia zgody lub
    ograniczyć jej zakres w ustawieniach.Informacja o przetwarzaniu Twoich danych
    osobowych znajduje się w zakładce

    Sam tak napisałeś. Czyżbyś kłamał?
    > widzę, że się ćwiczysz jak dopę zawracać,
    > ale wkladaj w to więcej wysiłku,
    > bo rezultaty mierne
    Musiałem bardzo zaniżyć poziom żeby dostosować się do ciebie.