  • Data: 2022-12-04 20:44:43
    Temat: Re: -3C na zewnątrz a PC chodzi jakby -10C było
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-12-04 o 15:59, Kris pisze:

    > Sam mieszkasz?
    Oczywiście że nie 2+2, cztery komputery + TV + kupa innego badziewia,
    ale gotowanie, grzanie CO i CWU na gazie GZ50 czyli metanie.

    >Tv +> Bo 244kwh to coś niskie zużycie
    Wcale nie, poza tym to nie całe bo jeszcze jest autokonsumpcja, do tego
    wszędzie ledy i świetlówki, żarowych lamp nie mam, pralka, zmywarka,
    piekarnik elektryczny też sporo chodzi.

    > Z moich obserwacji wynika że dla domu jednorodzinnego to bliżej 400kwh wychodz
    Ale to wtedy kiedy jest np płyta indukcyjna czy żarowa, albo bojler
    elektryczny,
    tak normalnie to trudno więcej zużyć.

    --
    Janusz