  • Data: 2009-09-02 14:54:50
    Temat: Re: Apartamenty w Krakowie
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mieszkałem w miescie wojewódzkim w nowym domu.

    i tak dużo nakładu pracy musicie wkładać w dom?
    dziwne...

    > Ty liczysz tylko złotówki wydane na zakup, ja liczę złotówki nie zarobione
    > przeze mnie z powodu strat czasowych i konieczności posiadania co najmniej
    > dwóch samochodów.

    być może wyjątkowo w przypadku Warszawy, aż tak źle.hmm .jestem uparty :)
    pewnie coś by się znalazło.?
    w wolnej chwili jedziesz spisujesz adres interesującej Cię działki,
    następnie po wypis z rejestru gruntów,
    kontaktujesz się z właścicilem i dajesz propozycję cenową.

    oczywiście zlecasz to studentowi, jak brak czasu.

    > Masz obowiązek odśnieżyć także chodnik i jakiś tam fragment ulicy.

    nawet jeśli 2x roku po 5min? to problem?

    > Spróbuj znaleźć kogos do pracy w Polsce objętej takim niby potężnym
    > bezrobociem. Rodzice nie moga nikogo znaleźć do skoszenia trawy czy też
    > umycia okien. Za to żebrać to przychodzą.

    są firmy wyspecjalizowane, duzo pracujesz, dużo zarabiasz stac Cię,a chyba
    tak jest, tak wynika z wypowiedzi,
    Po 9 godzinach pracy przy komputerze, poświęcenie 30min w tygodniu
    mozna potraktowac jako przyjemnośc, ale zgadza się są tacy , co to nawet
    sobie sami herbaty nie zrobią...

    Wyścig szczurów 7 dni w tygodniu 24/h, hmm może warto czasami odetchnąć,
    zycie jest tylko jedno :)

    > Musi być zapewniona powierzchnia biologicznie czynna.

    nikt mi za płot nie zagląda, co tam mam, i raczej nie będzie zaglądał.

    PS
    znam takich jak to opisujesz, jednak mieszkanie w wa-wie traktują jako
    inwestycje, czasowe nocowanie, dom - zycie rodzinne poza miastem.

    Widzę, że ani ty mnie, ani ja Ciebie nie przekonam :)

    przecież nie może mieć każdy takiego samego zdnia.