    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 6 Dec 2022 12:50:58 -0800 (PST)
    <tmdl8v$34se7$1@dont-email.me> <tml9il$1tu5$1@gioia.aioe.org>
    <tmlahq$1u5c6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <tmlhbb$1uct4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <9...@g...com>
    <tmlqa9$1un06$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <7...@g...com>
    <tmo5nv$34842$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@g...com>
    <tmo7tc$34aec$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 grudnia 2022 o 21:15:41 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    będzie tak dużo że ich wartość będzie symboliczna.
    we-zamki-w-turcji-ktorych-nikt-nie-chce-kupic/bmy0nq

    pustostanów, liczonej w milionach, nieruchomości i najem będą drogie. Nie chuja do
    mnie to nie dociera. Wytłumacz mi to pomimo że nie masz mnie wpisanego do dowodu.
> [...]
    > wartość w budżecie. Potem jest samochód, później wyposażenie a na końcu
    > pierdoły. Nawet dalsza rodzina się nie liczy. Nikt normalny, NAJWIĘKSZEJ
    > wartości nie odda za bezcen, nawet jeśli będzie miał tego więcej. To
    > ELEMENTARNE.
    >
    > P.S.
    > Nie pisz NIGDY "nie zrozumie" zamiast "nie zrozumiem". Za takie pisanie
    > wpierdalam do pląka. Brak "m" na końcu tego wyrazu, definiuje mi portret
    > psychologiczny rozmówcy, całkowicie niezgodny z moim światopoglądem. W
    > realu, nie rozmawiam z takimi ludźmi w ogóle.
    Same populistyczne teksty wstawiasz. Ale liczb żadnych. A w liczbach jest tajemnica
    przyszlosci budownictwa mieszkaniowego w Polsce. 2 miliony pustych niezamieszkałych
    nieruchomości mieszkalnych. To jest już jakaś konkretna liczba. 82% Polaków przed
    panika z kupowaniem mieszkań mieszkało we własnych nieruchomościach. Jak ci co
    wynajmowało kupili swoje to rynek najmu zrobił się trudniejszy bo zwolnili te co
    wynajmowali. Tekst że jak nie płaci to sie go wyrzuci i bedzie ścigało. Wybacz ale
    takie teksty to idioci piszą. Jak ktoś trafi na rasowego oszusta to w życiu swoich
    pieniędzy nie zobaczy. Poza tym co dalej. Wyrzucony najemca a nowego nie ma. Bo skąd
    ma być jeśli prawie wszyscy mają swoje mieszkania. Zauważ że do tej pory nie
    poruszyłem tematu wymierającego z przyczyn naturalnych pierwszego powojennego wyżu
    demograficznego. Znasz jakiś siedemdziesięciolatków + co pod mostem mieszkają? Bo ja
    nie znam. Ciesz się chwilą że chce z tobą rozmawiać i nie strasz bo się zesrasz. Jak
    chcesz dalej dyskutować, bo to grupa dyskusyjna, to przedstawiaj fakty a nie sny.