  • Data: 2022-12-07 19:22:37
    Temat: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 grudnia 2022 o 18:02:27 UTC+1 Kris napisał(a):

    > A jak córka szukała mieszkanua na wynajem w Łodzi to nic w akceptowalnych cenach
    nie było
    > Pewnie słabo szukaliśmy.
    > Podaj linka do tych pustych mieszkań w kamienicy w której mieszkasz.
    Stracił bym anonimowość. Bardziej ja sobie cenię niż rozwiązywanie problemów innych.
    Mieszkania szuka się tak. Idzie się śródmieścia i patrzy po oknach gdzieś brudne.
    Potem znajduje się administratora/właściciela i prowadzi negocjacje. Druga opcja to
    podobno idzie sie do urzędu miasta do wydziału zajmującego się nieruchomościami i
    zgłasza inicjatywe że się wezmie mieszkanie do remontu. Mają ponad 10 tysięcy
    pustych. Drugie 10 tysięcy pustych jest w kamienicach i nie wynajętych mieszkaniach
    po babci.