  • Data: 2022-12-07 20:13:11
    Temat: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 grudnia 2022 o 19:51:58 UTC+1 Kris napisał(a):

    > A może mapę jakaś pod ręką masz i spojrzysz gdzie port w Gdyni a gdzie mieszkanie
    za 2500zl/m2?
    > Coś ulatwilem?
    Na gumie go do tego portu przywiązali? Niedawno w tv oglądałem reportaż. Gostek z
    żoną wyjechali na jakieś zadupie. Kupili za grosze dom do remontu. Robią z gliny
    jakies fujarki, garnki, strugaja z drewna lyżki. Żeby glodni chodzili nie było widać.
    Wręcz przeciwnie. Po samochodzie jaki stał w obejściu widać bylo ze całkiem dobrze im
    się powodzi. Są ludzie z polotem i są ludzie betony. Ten od stoczni to zapewne z tych
    drugich.