  • Data: 2022-08-13 12:23:53
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 07:32:37 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Jak zwykle, wiesz lepiej co mam w aneksie :-)
    > Chociaż byś się w takim przypadku nie pogrążał.
    >
    > TG
    Nie masz w aneksie że masz stała stopę przez trzydzieści lat. Nie muszę wiedzieć co
    ty masz w aneksie. Wystarczy że wiem co wszyscy mają w umowach. Masz prawo być
    wkurwionym jak wziąłeś kredyt na mieszkanie. Jeszcze jak nie miałeś gdzie mieszkać to
    problem psychiczny masz mniejszy. Ale jak schciales się szybko wzbogacić na
    wynajmowaniu mieszkania kupionym na kredyt to jesteś w czarnej dupie. Najemców trochę
    ubędzie bo część z tych co do tej pory wynajmowali kupilo swoje. Pustych mieszkań
    będzie teraz szybko przybywało bo wyż zaczyna wymierać. Uchodźcy z Ukrainy
    praktycznie nie mają wpływu bo żeby kupować i wynajmować na wolnym rynku są zbyt
    biedni. Poza tym przez Polskę przewinęło się ich ponad 5 milionów ale ich stan jest
    podobny do tego sprzed wojny i wynosi trochę ponad milion. Jak się skończy kiedyś
    wojna to wrócą do siebie i zostanie ich może połowa a może mniej. Chyba że chcesz
    zaprosić migrantów z Afryki. Chętnie przyjadą. Ale im nie wynajmesz ani nie
    sprzedasz. Wejdą niekoniecznie do pustego i stwierdza że teraz oni będą mieszkali.
    Oczywiście na jakąkolwiek kasę w takiej sytuacji nie będziesz mógł liczyć. Ludzie
    kupując ostatnio mieszkania dali dupy jak z akcjami kiedyś. Ciekawy będzie w tej
    historii jeden moment. Nikt nie lubi jak rzeczy drożeją. W pewnym momencie mieszkania
    zaczną tanieć. I jak w pierwszym rzucie stanieją o 1/4 to wtedy 85% właścicieli
    nieruchomości się ucieszy bo nareszcie coś stanialo?