  • Data: 2023-03-13 19:52:16
    Temat: Re: Budowa domu, jaką technologię dla ścian wybrać.
    Od: "Irek.N." <n...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawda, takie budownictwo widziałem od południowej od Hiszpanii po
    > południowy Egipt (w Egipcie obowiązkowo zbrojenia wystające ze stropu,
    > podobnie w Bułgarii).
    > Nawet u nas pewnie by się sprawdziło. Przy 20 cm styro na ścianie od
    > zewnątrz, nie ma znaczenia jaką przenikalność ma ściana nośna.
    >
    > TG

    Daleko szukacie, ja mam tak wybudowane 2 obiekty. W zasadzie Ytong jest
    wypełnieniem i mogło by go równie doberze nie być, a i tak pęka! Ale
    przyznaję się, wszystko szło na cienkiej zaprawie, częściowo wersji
    zimowej nawet. Takie były czasy, trendy. Murowanie szło balonem, ale z
    efektów przestałem być zadowolony po kilku latach.

    Miłego.
    Irek.