  • Data: 2021-03-01 06:53:02
    Temat: Re: Budowanie na odległość
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 28 lutego 2021 o 09:47:10 UTC-6 Marek napisał(a):
    > Czy ktoś przerabiał takie coś w swoim życiu?
    > Budowanie domu kilkaset od miejsca aktualnego zamieszkania. Uwagi i
    > własne doświadczenia w podobnej sytuacji mile widziane.

    Znam jednego co tak budowal. Ale on se znalazl stancje niedaleko budowy i stamtad
    ogarnial temat.

    Jak masz kogos zaufanego to moze ci pilnowac budowy. U mnie w rodzinie tak zrobili
    ale nie bardzo im to na zdrowie wyszlo. Juz sie z tym co im pilnowal nie koleguja. A
    dom stoi pusty juz chyba 20 lat...

    Mysle ze jak sie watek rozwinie to ci to tutaj skutecznie wybija z glowy.

    A jak sie uprzesz to od biedy wynajmij dewelopera niech ci to zbuduje wg planu a ty
    tylko co pare tygodni sprawdzaj postepy ze swoim fachowcem. Tanio nie bedzie.
    Wszystkich niedorobek nie znajdziesz.
    Jak ten zbudujesz to potem bedzie latwiej, kupisz druga dzialke, zbudujesz drugi a
    pierwszy sprzedasz.

    Tak, troche ironizuje, to nie jest dobry pomysl...