  • Data: 2021-04-07 22:13:40
    Temat: Re: Budowanie na odległość
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli ta ekipa, która robi wszystko, może robić to też na terenie
    > Warszawy (możliwość zakwaterowania), to dawaj ten telefon tutaj.
    > Chyba nie robią na czarno, więc telefon na newsach może tylko
    > rozsławić ekipę we Wszechpolsce.

    jak wyżej Radek 781 951 634

    Nie wiem jak jest teraz u p. Radka, ja miałem z nim ostatni kontakt
    chyba 4 lub 5 lat temu. Ale jak napisałem, żałuję że wcześniej go nie
    poznałem. Nie musiałbym się szarpać z kilkoma wcześniejszymi ekipami.
    Robił u mnie drobną pracę około jedno- czy dwutygodniową, już na sam
    koniec. Nie twierdzę, że jest jakiś super, pewno w dłuższej współpracy
    jakieś kwasy by były, ale teraz z perspektywy, to brałbym go od razu.
    Najważniejsze, widziałem, że znał temat, sam się deklarował dowieźć
    materiał jak brakło itp, nie musiałbym być codziennie na budowie i
    siwieć dzień po dniu. Nawet jakby coś spieprzył (u mnie nie było czegoś
    takiego) to i tak "nic to" w porównaniu z tym co spieprzyły ekipy, które
    starałem się pilnować.