    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budownictwo "jednorodzinne" w Rumunii i nie tylko
    Date: Fri, 11 May 2012 15:22:53 +0200
    <jo83uf$7nr$1@inews.gazeta.pl> <joakfn$bhd$1@news.task.gda.pl>
    <4fa8d794$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <joambo$g59$1@news.task.gda.pl>
    <4fa8e04b$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <joat98$18r$1@news.task.gda.pl>
    <4fa90796$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <jobinb$rni$1@news.task.gda.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <jogb6p$vp9$1@news.task.gda.pl>
    <4fabb63a$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <jogkvq$phv$1@news.task.gda.pl> <4fac0f39$1@news.home.net.pl>
    <joi2ch$gtl$1@news.task.gda.pl>
    <4facb01b$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <joiomh$eie$1@news.task.gda.pl>
    <4fad0089$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    <joj17j$6ga$1@news.task.gda.pl>
    <4fad0c96$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>

    quent wrote:

    > Strasznie to uprościłeś, zupełnie niepotrzebnie zestawiając z eu.
    > Zwróć uwagę, że zarabiają mało ale mało też płacą za dobra wszelakie.

    siła robocza żyje w nędzy drogi robaczku, zbierają okruszki ze stołu
    bogatego tak jak my kiedyś jadąc gdzieś na saksy.

    weź jednak coś poczytaj o tych wspaniałych Chinach. Bo "wasza" fascynacja
    Chinami przypomina mi jako żywo fascynacje III Rzeszą Niemiecką czy
    stalinowska Rosją. Tak samo wychwala sie cuda kraju na podstawie szczątkowej
    wiedzy albo zgoła propagadny miejscowej.

    > Myślisz że tam u nich taka drożyzna jak u nas?

    > Poza tym państwo nie zdziera z nich.
    zdziera zdziera wiesz jaka tam jest korupcja?

    > Z nas zdziera masakrycznie dużo w podatkach bezpośrednich i
    > pośrednich.

    bo mamy duże wydatki, spróbuj je obciąć to będziesz mial rewolucję a armii i
    policji odpowiednio sprawnej nie mamy tak jak toi mają państwa totalitarne
    takie jak Chiny. Zobacz co sie dzieje w Grecji.

    > Poza tym chiny inwestują mocno też w R&D.
    Dobrze robią bo kiedyś sie darmowe żniwa skończa i trzeba bezie coś zasadzić
    aby zebrać.