  • Data: 2013-01-25 08:45:10
    Temat: Re: Bukowe schody - czym ?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 16:52, "qazvox" <q...@w...pl> wrote:

    > Dzi ki - dalej nie jestem zdecydowany, cho mocno mnie olejowanie kusi.
    > Troch ju boj si nowinek i cieni s siad w pukaj cych si w g ow , gdy
    > tylko si odwr c (dom ze styropianu, pod og wka - kable grzewcze, ...). Na
    > wsi ka dy m wi capon i lakier. A ja rzygam strasznie po nitro - ale mo e raz
    > warto ...

    Nie przejmuj się sąsiadami.

    Kup sobie deske parapetową w markecie i pociągnij jedną połowę olejem
    a drugą lakierem (najpierw lakieruj, pozostałąpołowę owiń folią
    spozywczą i zaklej tasma klejącą).
    I te deske przykręc gdzieś w progu.
    Po 2-3 tygodniach będziesz wiedział która powierzchnia ci bardziej
    odpowiada (lub Twojej żone).

    Warto pamiętać że lakier nie utwardza drewna.
    On może byc wytrzymalszy na zarysowania ale wgniecenia będą podobne
    przy lakierze twardym czy miekkim.

    Lakier dłużej wygląda ładnie a olej łatwiej naprawić tak żeby nie było
    widać różnicy.

    No i olej ładnie pachnie po jego nałożeniu (są wyjątki ale generalnie
    zapach jest przyjemny).