  • Data: 2022-07-05 20:15:48
    Temat: Re: Ceny cukru
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.07.2022 o 23:39, Janusz pisze:

    > Też tak miałem tydzień temu, poszedłem do Społem i tam był po 3,50 bez
    > kolejek.

    > Bielsko-Biała.

    W pobliskim groszku, niestety, po 5.30 kupiłem, ale tam jak w biedrze
    był po 3.20, to w tym po 4.50.
    Pani drugi raz zapytała: czy na pewno 20 kg chcę na raz

    - a żona przetwory, ja tej jesieni planowałem tym razem nie wyrzucać 20
    skrzynek winogron na kompost - czyli kupiłem wyciskarkę na moją miarę,
    a tu (też pomyślałem o takiej cenie) pewnie z 10zł spekulanci dociągną.

    Patrzę na strony różne (takie bardziej "firmowe") i cukier w workach
    (więcej cukru w cukrze?) 25 kg po jakieś 130 zeta i piszą 'okazja'

    czyli jakieś 6.60 pi x drzwi większość ofert.

    Na alledrogo też jest, ale tam prowizje (znam temat - grzebałem się w
    tym) od 10 do 25% (netto do netto) w zależności od kategorii, to nie
    dziwne, że ostatnio - gdyby nie ew. darmowa dostawa, coraz mniej "się
    opłaca".

    --------------------
    BTW: Nie rozumiem tej wojny PiS, PO, ...itd. - przecież to właśnie
    ich polityka, źle, dobrze, ale obie partie na topie, .. no dobra PSL to
    jakaś przechowalnia/wylęgarnia.

    Jak ktoś rzuca ch..mi na PO vs PiS - to dla mnie znak, że jest
    kompletnie zmanipulowany mediami, przestał myśleć i jest sterowany w
    zależności od tego, która partia ma więcej mediów w internecie.
    A internet to kalka TV, czy tam inaczej, teraz TV jest kalką internetu -
    bo tu jest główny nacisk rozprzestrzeniania wody z mózgu.

    Siedzę przy kielichu, zgraja sąsiadów, jak coś o historii i polityce, to
    widzę że bez sensu gadać jest - jakbym słyszał / czytał tv+internet -w
    zależności który czego się nasłuchał - to ma takie zdanie i broni go jak
    własnego, a przecież ja przeglądam internet i prawie przed oczami stają
    mi te "artykuły" które sąsiedzi opowiadają jak własne. Coś strasznego!

    Może czas poczytać np. - jak to było? - <Pokój bez klamek>? W.Łysiaka,
    czy tam <Stulecie kłamców>. Nabierzecie dystansu.