  • Data: 2022-07-12 17:10:29
    Temat: Re: Ceny cukru
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.07.2022 15:27, Adam wrote:

    > Z czego to wydruk?
    > Paragon niefiskalny, ale z rozbiciem na stawki VAT, Number "systemowy",
    > Pain in "Kartą", towary w jęz. polskim.

    jak robiłem dodatkowy kluczyk do auta, to pan zapytał czy chcę fakturę.
    Dał mi takie coś:
    https://ibb.co/qYxsxYv
    Na moje pytanie do księgowej czy to rozliczy, bo nie ma tu stawki vat,
    moich danych i w ogóle to taki świstek, księgowa powiedziała "panie
    Łukaszu, ja nie wiem jak jest w Polsce, ale ja to normalnie zaksięguję i
    vat rozliczę. Dobrze że Pan to ma, bo bez żadnego dokumentu to bym nie
    mogła vatu rozliczyć, jedynie w koszty wrzucić". Tak, wydatki bez
    faktury czy paragonu też można rozliczyć. Teraz już rozumiem zasadę:
    skoro podał numer VAT, to znaczy że go rozlicza, a skoro nie podał
    stawki, to znaczy że przyjął standardową 20%.

    Lukasz