    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Coś się w Szwecji dzieje
    Date: Fri, 27 Jan 2023 23:12:24 +0100

    > Zapisz się do placformy. Ten sam poseł placformy najpierw udowodni ze 2+2=4 a za 20
    minut będzie twierdził że to nieprawda. Kiedy pytalem czy to co się będzie działo z
    nieruchomościami w Polsce to demografia? Twierdzę że demografia jest w zasadzie
    jedynym powodem ogromnej przeceny na rynku nieruchomości jaka nastąpi w Polsce.
    Wydarzenia oparte na demografi są w stu procentach przewidywalne. Z ciekawości
    spojrzałem na prognozy demograficzne dla Szwecji. Są bardzo korzystne. Oznacza to
    ciągły popyt na nieruchomości. I tytuł że nieruchomości staniały u nich w krótkim
    czasie 20%. Do tego stopy procentowe korzystne dla biorących kredyty. Wygląda na to
    że mają bardzo dużą nadwyżka nieruchomości do zagospodarowania i brak klientów.

    Taaa, Aztekowie, Majowie, mieli mieszkań w chuj. Teraz pewnie stoją
    puste i można je kupić za grosze :D

    Tak, wiem, nie zrozumiesz.
    --
    LordBluzg(R)??